فعالیت ۳۲۲ تشکل قرآنی در لرستان
کد خبر: 3960130
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۲

فعالیت ۳۲۲ تشکل قرآنی در لرستان

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان از فعالیت ۳۲۲ تشکل قرآنی شامل مؤسسات، خانه‌ها و جلسات قرآنی در سطح شهرها و روستاهای استان خبر داد.

خبر نوروزی/// فعالیت 322 تشکل قرآنی در لرستانحجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با بیان اینکه درحال حاضر ۶۰ خانه فعال قرآنی ۶۲ مؤسسه فعال قرآنی و ۲۰۰ جلسه دائمی قرآن در استان داریم، گفت: این خانه‌ها، مؤسسات و جلسات قرآنی در زمینه‌های مختلف از جمله آموزش قرآن، قرائت، تفسیر، حفظ و برپایی محافل قرآنی در استان فعالیت دارند.

وی به شرایط کرونایی در کشور اشاره کرد و افزود: کرونا ویروس باعث شد فعالیت‌های قرآنی مؤسسات، خانه‌های قرآن و جلسات دائمی قرآن محدود شود ولی این فعالیت‌ها تعطل نشد و در بستر فضای مجازی برنامه‌های قرآنی اعم از آموزش و محافل قرآنی و حتی مسابقات فرهنگی و قرآنی زیادی برگزار شد.

جعفرپور اضافه کرد: البته کروناویروس و تعطیلی کلاس‎های حضوری خسارت‌های زیادی را از نظر مالی به مؤسسات و خانه‌های قرآنی وارد کرد که تبلیغات اسلامی تاکنون در حد توان خود از مؤسسات و خانه‌های قرآنی استان حمایت‌های لازم را داشته و خواهد داشت.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان تشکیل شورای قرآن در روستاهای بالای ۳۰ خانوار، تشکیل کمیته داوران و فعال کردن شورای قرآنی استان را از برنامه‌های در دست اقدام دفتر قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی بیان کرد.

انتهای پیام
captcha