توزیع ٩ هزار بسته معیشتی در خراسان‌جنوبی به همت ستاد اجرایی فرمان امام
کد خبر: 3958910
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲

توزیع ٩ هزار بسته معیشتی در خراسان‌جنوبی به همت ستاد اجرایی فرمان امام

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی گفت: پنجمین مرحله از رزمایش همدلی و احسان در قالب توزیع ٩ هزار بسته معیشتی در سطح استان آغاز به کار کرده است.

توزیع ٩ هزار بسته معیشتی در خراسان‌جنویی به همت ستاد اجرایی فرمان امامبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، به نقل از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی، سید مجتبی موسوی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی، امروز ۲۰ اسفندماه گفت: به مناسبت ایام خجسته ماه رجب، شعبان و فرا رسیدن سال جدید این مرحله از رزمایش در قالب توزیع ٩ هزار بسته معیشتی در سطح استان آغاز به کار کرده است.

 مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی، ارزش ریالی هر کدام از این بسته‌ها را ۳۵۰ هزار تومان بیان کرد و افزود: توزیع بسته‌های غذایی و بهداشتی را گروه‌های جهادی، خیرين و سازمان مردم نهاد بومی منطقه در نقاط محرومي که شناسایی شده است بر عهده دارند.

وی تصریح کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در همه ادوار در زمینه آبادانی و پیشرفت کشور قدم برداشته و امروز هم با تأمین بسته‌های معیشتی و بهداشتی و توزيع مناسب و رايگان ماسک به مبارزه با این بیماری منحوس برخاسته است.

موسوی ادامه داد: همچنين پيرو تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به نیازمندان و محرومان و نیز آسیب دیدگان از کرونا، ستاد اجرايی در چندين مرحله رزمایش همدلی و احسان در مراحل مختلف به ارزش ريالی بيش از ۱۵ ميليارد تومان در استان اجرا کردیم.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه این بسته‌های غذایی شامل اقلامی همچون مرغ، برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه فرنگی و حبوبات است، یادآور شد: مبارزه با این ویروس منحوس تا ریشه کنی آن ادامه خواهد داشت و این ستاد تا آخرین لحظه در کنار مردم و مدافعان سلامت خواهد بود.

 

انتهای پیام
captcha