حرم شاهچراغ(ع) به سوگ پدر می‌نشیند / برپایی راهپیمایی سوگواران باب‌الحوائج
کد خبر: 3958118
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴

حرم شاهچراغ(ع) به سوگ پدر می‌نشیند / برپایی راهپیمایی سوگواران باب‌الحوائج

به‌مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت امام موسی كاظم(ع)، مراسم‌ سوگواری مختلفی در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) تدارک دیده شده است.

به گزارش ایكنا از فارس، به‌مناسبت فرارسیدن 25 رجب، سالروز شهادت هفتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، امام موسی كاظم(ع) پدر بزرگوار حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) و سیدمیرمحمدبن موسی(ع) و همچنین سایر امامزادگان مطهر شیراز و استان فارس برنامه‌ریزی‌های مختلفی در حرم مطهر شاهچراغ(ع) انجام شده است.

در شامگاه دوشنبه، 18 اسفندماه جاری بعد از نماز مغرب‌وعشاء مراسم سوگواری با سخنرانی حجت‌الاسلام آقایی، امام‌جمعه مرودشت و مداحی سیدمصطفی موسوی‌نژاد برگزار خواهد شد و در روز شهادت امام موسی كاظم(ع) كه مصادف با روز سه‌شنبه، 19 اسفندماه است نیز چنین برنامه‌ای تكرار خواهد شد.

در سالروز شهادت امام موسی كاظم(ع) علاوه بر برگزاری مراسم سوگواری بعد از نماز ظهر و عصر، مراسم راهپیمایی سوگواران باب‌الحوائج با رعایت پروتكل‌های بهداشتی در شیراز برگزار خواهد شد.

این مراسم با حضور خادمان حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و جمعی از هیئت‌های مذهبی و عموم مردم از ساعت 16 از حرم مطهر سیدالكریم امامزاده ابراهیم(شاهزاده قاسم) آغاز و به سمت حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) ادامه خواهد داشت.

در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) نیز مراسم سوگواری بعد از نماز مغرب‌وعشاء با مداحی و مرثیه‌سرایی احمد نیک‌بختان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha