تشدید نظارت بر رعایت پروتكل‌های بهداشتی طی نوروز 1400 در فارس
کد خبر: 3957931
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲

تشدید نظارت بر رعایت پروتكل‌های بهداشتی طی نوروز 1400 در فارس

استاندار فارس از تشدید نظارت بر رعایت پروتكل‌های بهداشتی در ایام نوروز و اردیبهشت‌ماه سال 1400 در این استان خبر داد و گفت: همچنین ورود و خروجی به شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس امروز، 16 اسفندماه با تأکید بر اینکه در ایام نوروز و اردیبهشت‌ماه 1400 رعایت این پروتکل‌ها باید شدیدتر و با دقت بیشتری انجام شود، گفت: هر گونه فعالیتی که در رعایت این دستورالعمل‌ها کوتاهی کنند، پلمپ خواهند شد.

وی با اشاره به شرایط شیوع بیماری کرونا به ویژه ابتلا هموطنان در بعضی استان‌ها به ویروس جهش یافته از همه شهروندان خواست پروتکل‌های بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند.

استاندار فارس با بیان اینكه منع رفت و آمد خودروها از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد در همه مراکز شهرستان‌ها برقرار است و عدم رعایت آن منجر به جریمه می‌شود، بر ممنوعیت ورود و خروج از شهرهای قرمز و نارنجی تأکید کرد.

رحیمی با اشاره به اینکه اکیپ‌های نظارت و بازرسی مکلف به گشت‌زنی و بررسی شبانه‌روزی هستند، اظهار کرد: این اکیپ‌ها در صورت مشاهده موارد عدم رعایت هر یک از پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های مصوب ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با متخلفین برخورد قانونی می‌کنند.

انتهای پیام
captcha