هشدار قاری برجسته فارس نسبت به روند فعالیت‌های قرآنی
کد خبر: 3957609
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲

هشدار قاری برجسته فارس نسبت به روند فعالیت‌های قرآنی

عطاءالله امیدواری با بیان اینکه بدون هیچ تعارفی باید بگویم که فعالیت‌های قرآنی در استان فارس با بحران جدی روبه‌رو بود و شیوع کرونا وضعیت را حادتر کرده است، گفت: امیدوارم شورای قرآن و عترت بتواند تحولی در روند فعالیت‌های قرآنی ایجاد کند.

به گزارش ایکنا از فارس، عطاءالله امیدواری، مدرس قرآن و قاری برجسته استان فارس امروز، ۱۴ اسفندماه در نشست هم‌اندیشی شورای قرآن و عترت استان گفت: بدون هیچ تعارفی باید بگوییم فعالیت‌های قرآنی در استان فارس با بحران جدی روبه‌رو بود و شیوع کرونا وضعیت را حادتر کرد.

وی با ابراز امیدواری از اینکه شورای قرآن و عترت بتواند تحولی در روند فعالیت‌های قرآنی ایجاد کند، افزود: ان‌شاءالله شرایطی ایجاد شود که بتوانیم به‌صورت ملموس اثر فعالیت‌های قرآنی را در جامعه مشاهده کنیم.

امیدواری بیان کرد: اگر فعالیت پایگاه‌های قرآن و عترت در یک محله و منطقه به بیرون از مسجد منتقل یابد، مسلماً از بسیاری از مسائل و مشکلات در جامعه جلوگیری می‌شود.

این قاری برجسته استان فارس از وضعیت فرهنگی شیراز و بی‌مهری‌ها به محافل قرآنی و مساجد حتی تاریخی انتقاد کرد و گفت: متأسفانه بعضاً مشاهده می‌شود که درب یک مسجد تاریخی را با قدمت ۳۵۰ سال می‌بندند و فعالیت آن را تعطیل می‌کنند.

وی با تأکید بر رسیدگی به این مسائل رسیدگی شود، گفت: متأسفانه از فضای مجازی کلاً غفلت شده است و هیچ تعارفی در این قضیه نداریم البته امروز کمابیش برخی از افراد و نهادها به این قضیه ورود کرده‌اند و امیدواریم در جلسات شورای قرآن و عترت هم بتوانیم تصمیمات خوبی برای این عرصه داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha