جشنواره قرآنی «آیه‌های شهادت» برگزار می‌شود
کد خبر: 3957550
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶

جشنواره قرآنی «آیه‌های شهادت» برگزار می‌شود

مدیر آموزش ‌و پرورش شهرستان پارسیان از برگزاری جشنواره قرآنی «آیه‌های شهادت» ویژه دانش‌آموزان در بستر فضای مجازی به صورت ماهانه خبر داد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی آموزش ‌و پرورش استان، مسعود مهرانی، مدیر آموزش ‌و پرورش شهرستان پارسیان، روز گذشته، 13 اسفندماه؛ در آیین تجلیل از دانش‌آموزان برگزیده جشنواره قرآنی «آیه‌های شهادت»، اظهار کرد: یکی از ویژه‌برنامه‌های ایام دهه فجر که برای نخستین بار به همت معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی به شکل مجازی برگزار شد، جشنواره قرآنی آیه‌های شهادت بود که با استقبال خوب دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی همراه شد.

وی تصریح کرد: به همین منظور در نظر داریم این جشنواره را ماهانه در بستر فضای مجازی برای همه دوره‌های تحصیلی و با طرح موضوعات مختلف ادامه دهیم و در هرماه نیز از پنج دانش‌آموز برتر این جشنواره تجلیل کنیم. هدف از برگزاری این جشنواره تعمیق فرهنگ قرآنی و تحقق اهداف تربیتی «سند تحول بنیادین» است. سند تحول بنیادین به ساحت‌های مختلف تربیتی اشاره دارد که مهم‌ترین آن، ساحت تربیت اعتقادی، بصیرتی، دینی و اخلاقی دانش‌آموزان است که با برگزاری این جشنواره این اهداف ارزشمند را دنبال خواهیم کرد.

مدیر آموزش ‌و پرورش پارسیان بیان کرد: ارتباط با قرآن و تلاوت، نوعی از ارتباط با خدا‌ست که دانش‌آموزان را با مفاهیم قرآن کریم آشنا می‌سازد و بنیه معنوی و بصیرتی آنان را تقویت می‌کند.

انتهای پیام
captcha