معیشت مردم را دریابیم / ضرورت توجه مسئولان به صدق گفتار و عمل
کد خبر: 3956071
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷

معیشت مردم را دریابیم / ضرورت توجه مسئولان به صدق گفتار و عمل

دبیر جامعه روحانیت شیراز با تأكید بر اینكه باید تلاش كنیم تا مشكلات معیشتی مردم برطرف شود، گفت: زمانی 39 كشور به این مرز و بوم حمله كردند اما همین مردم و محرومان در مقابل آن‌ها ایستادند و جانانه جنگیدند و امروز آیا این وضعیت كنونی حق مردم است.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحی‌الدین طاهری، دبیر جامعه روحانیت شیراز امروز، 6 اسفندماه در دیدار با نیروهای انقلابی استان فرا رسیدن سالروز ولادت مولای متقیان حضرت علی(ع) را تبریك گفت و افزود: طبق فرمایش امام صادق(ع)، آن چیزی كه حضرت علی(ع) را این‌گونه والا كرد، دو ویژگی صدق‌الحدیث و اداءالامنه بود.

وی با تأكید بر ضرورت توجه به این دو موضوع به خصوص در میان مسئولان گفت: رنجی كه مردم كشیدند از عدم صدق‌الحدیث و عدم امانت‌داری بود و متأسفانه بعضاً مشاهده می‌شود برخی از مدیران همین كه به پست و منصب رسیدند، با صداقت عمل نكردند.

طاهری بر اهمیت توجه به‌خصوص در بحث صداقت با مردم تأكید كردو گفت: مردم از رئیس جمهور كشورشان گفتن حقیقت را می‌خواهند و امروز وضعیت كشور به‌گونه‌ای است كه عده‌ای رفاه طلب افسار كشور را به دست گرفته‌اند.

دبیر جامعه روحانیت شیراز با بیان اینكه نباید به مسئولیت به‌عنوان یك طعمه نگاه كرد و این مسئله حق مردم نیست، گفت: باید تلاش كنیم تا مشكلات معیشتی مردم برطرف شود.

وی، عامل نفوذ امام(ره) و رهبری در دل‌ها را صداقت در گفتار و رفتار دانست و گفت: حتی كسانی كه به غرب پناه برده‌اند می‌گویند حتی یك نقطه خاكستری در زندگی رهبر معظم انقلاب اسلامی دیده نمی‌شود.

رئیس هیئت امنای آستان مقدس حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز باز هم خواستار برطرف شدن مشكلات معیشتی مردم شد و گفت: زمانی 39 كشور به این مرز و بوم حمله كردند اما همین مردم و محرومان در مقابل آن‌ها ایستادند و جانانه جنگیدند و امروز آیا این وضعیت كنونی حق مردم است.

وی در پایان تأكید كرد: انتظاری كه از كاندیداهای ریاست جمهوری داریم این است كه به دو وی‍ژگی امانت‌داری و صداقت در عمل توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام
captcha