مشاركت سالانه 150 هزار نفری دانش‌آموزان فارس در طرح «بشارت»
کد خبر: 3955636
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴

مشاركت سالانه 150 هزار نفری دانش‌آموزان فارس در طرح «بشارت»

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش فارس با بیان اینكه طرح «بشارت» به‌منظور حفظ جزء 30 قرآن كریم ویژه دانش‌آموزان سه سالی پیاپی است كه در استان اجرا می‌شود، گفت: هر ساله قریب 150 تا 200 هزار نفر از دانش‌آموزان فارس در این طرح شركت می‌كنند.

به گزارش ایكنا از فارس، سیدصدرالله زین‌العبادی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش فارس بعدازظهر امروز، 4 اسفندماه در نشست هم‌اندیشی شورای قرآن و عترت این استان با اشاره به مباحث مطرح شده در این نشست در خصوص اجرای طرح عمومی حفظ جزء 30 قرآن كریم ذیل این شورا در استان گفت: هم‌اكنون سه سال است كه طرح «بشارت» ویژه حفظ جزء 30 قرآن كریم را اجرا می‌كنیم.

وی با بیان اینكه استان فارس جزو استان‌هایی است كه در اجرای این طرح حرفی برای گفتن در كشور دارد، افزود: هر ساله قریب 150 تا 200 هزار نفر از دانش‌آموزان فارس در این طرح شركت می‌كنند.

زین‌العبادی اظهار كرد: امسال علی‌رغم شیوع كرونا و تعطیلی آموزش‌های حضوری، اجرای طرح «بشارت» را در بستر فضای مجازی برای دانش‌آموزان دنبال كردیم كه این كار به‌همت 70 دارالقرآن آموزش و پرورش در سطح استان اجرا می‌شود.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش فارس با بیان اینكه در سطح شیراز نیز 4 دارالقرآن پیگیر اجرای این طرح هستند، از اجرای طرح حفظ جزء 30 قرآن كریم به‌صورت عمومی و گسترده در سطح استان و ذیل شورای قرآن و عترت استقبال كرد و گفت: در اجرای این طرح همكاری خواهیم داشت.

انتهای پیام
captcha