جشنواره مجازی «شده‌ام ۹ ساله» در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: 3954603
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹

جشنواره مجازی «شده‌ام ۹ ساله» در قزوین برگزار می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین از برگزاری جشنواره مجازی «شده‌ام ۹ ساله» ویژه دختران نومکلف در سراسر کشور از جمله استان قزوین خبر داد.

جشنواره مجازی «شده‌ام ۹ ساله» در قزوین برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی رمضانی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، گفت: جشنواره مجازی «شده‌ام ۹ ساله» با همکاری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، ستاد اقامه نماز و آموزش‌وپرورش برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: این جشنواره ویژه دختران نومکلف در سراسر کشور و همچنین استان قزوین برگزار می‌شود و شامل برنامه‌ها و مسابقات ویژه و جذاب معارفی و آموزشی است.

وی عنوان کرد: جشن سراسری این جشنواره با حضور دختران مکلف، به صورت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی 21 اسفندماه مصادف با مبعث رسول گرامی اسلام (ص) در آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام رمضانی اعلام کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس http://9sale.amfm.ir نسبت به ثبت‌نام در این جشنواره اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: به شرکت‌کنندگان در این جشنواره جوایز ارزنده و متبرک فاطمی، تبلت دانش‌آموزی و کمک‌هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس و قم به قید قرعه اهدا خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین یادآور شد: هدف از برگزاری این جشنواره اعتلای فرهنگ و ادب بندگی در دختران ۹ ساله و نومکلف است و شرکت نوجوانان در چنین برنامه‌ای، رشد معنوی آن‌ها را به دنبال دارد.

انتهای پیام
captcha