پیشکسوتان انقلاب تبریز تجلیل می‌شوند
کد خبر: 3954322
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۹
همزمان با سالروز قیام ۲۹ بهمن؛

پیشکسوتان انقلاب تبریز تجلیل می‌شوند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: در حاشیه‌ دیدار ویدئو کنفرانسی رهبر معظم انقلاب با مردم تبریز، از چند نفر از پیشکسوتان انقلاب تجلیل به عمل آمده و تندیس یادبود اولین تجلیل از پیشکسوتان انقلاب به آنها اهدا می‌شود.

پیشکسوتان انقلاب در سالروز قیام ۲۹ بهمن تبریز تجلیل می‌شوندحجت‌الاسلام رسول برگی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان شرقی، با بیان اینکه در ۲۹ بهمن سال ۵۶، مردم تبریز به پاخاسته و این قیام‌ به طور سلسله مراتبی به سایر شهرها رسید و نهضت چهلم را به راه انداخت و در نتیجه پیروزی انقلاب را رقم زد؛ در فتنه ۸۸ نیز مردم تبریز در دفاع از حریم انقلاب و ولایت در هشتم دی سال ۸۸ به پاخاسته و بعد از این حرکت، شهرهای مختلف کشور در ۹ دی به دفاع از انقلاب و ولایت به پاخاستند.

وی با تأکید به نقش قیام ۲۹ بهمن تبریز در پیروزی انقلاب اسلامی ایران، با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در مورد تبریز و آذربایجان، اظهار کرد: آذربایجان، سر و سِرّ ایران است و این جایگاه در قیام ۲۹ بهمن خود را نشان می‌دهد.

برگی با اشاره به جایگاه خاص مردم تبریز در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی ایران، اضافه کرد: دیدار رهبر معظم انقلاب در سالروز قیام مردم قم و سالروز قیام ۲۹ بهمن تبریز از جمله دیدارهایی است که هیچگاه لغو نمی‌شود و امسال نیز به‌خاطر شرایط کرونایی به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه در خصوص برنامه‌های سالروز قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز خاطرنشان کرد: در حاشیه‌ دیدار ویدئو کنفرانسی رهبر معظم انقلاب با مردم تبریز، از چند نفر از پیشکسوتان انقلاب در تبریز تجلیل به عمل آمده و تندیس یادبود اولین تجلیل از پیشکسوتان انقلاب به این عزیزان اهدا می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی افزود: این مراسم به صورت نوبتی برای سایر پیشکسوتان انقلاب در سال‌های بعدی نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha