جریان جهادی از مؤلفه‌های قدرت انقلاب اسلامی است
کد خبر: 3954314
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۱

جریان جهادی از مؤلفه‌های قدرت انقلاب اسلامی است

رئیس سازمان بسیج سازندگی، جریان جهادی کشور را یکی از مؤلفه‌های قدرت انقلاب اسلامی دانست و گفت: امروزه باید با بهره‌مندی از فضای مجازی گفتمان جهادی را به گفتمان غالب انقلاب تبدیل کنیم.

جریان جهادی بسترساز فراوری انقلاب و جبهه جهانی خدمت‌رسانی استبه گزارش ایکنا از فارس، سردار محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی شامگاه دوشنبه، 27 بهمن در آئین افتتاحیه اولین دوره توانمندسازی هنری و رسانه‌ای جهادگران فارس با عنوان «رساف» که به‌ همت بسیج سازندگی استان فارس با همکاری سازمان فضای مجازی سپاه فجر استان فارس به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با تأکید بر اینکه در هر گروه جهادی، باید یک رابط رسانه‌ای آموزش دیده حضور داشته باشد، گفت: وقتی می‌توانیم بگوییم ۴۲هزار  گروه جهادی فعال داریم که ۴۲ هزار رابط رسانه‌ای و خبرنگار جهادی داشته باشیم.

وی افزود: از میان این 42 هزار گروه جهادی، شاید فقط چند صد گروه فعالیت رسانه‌ای دارند، ولی شبکه متشکل از ۴۲ گروه جهادی وجود دارد که این شبکه بهترین شبکه‌های مردمی و متصل به بسیج و انقلاب برای پمپاژ خبری و انعکاس سوژه‌ها و معرفی در شناسایی الگوهای موفق بسیجی و حل نظام مسائل است.

زهرایی با تصریح بر اینکه امروزه یکی از کارهایی که در فضای مجازی و رسانه‌ای باید انجام دهیم، تبدیل گفتمان جهادی به گفتمان غالب انقلاب است، جریان جهادی کشور را به‌ عنوان مؤلفه قدرت انقلاب اسلامی دانست که بسترساز برای فرآوری انقلاب و جبهه جهانی خدمت‌رسانی جهادی است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی با تأکید بر اینکه برای تشکیل جبهه جهانی جهادی، ناگزیر به تبلیغ و کادرسازی رسانه‌ای هستیم، لازمه این کار را انعکاس الگوها و مدل‌های رفتاری موفق جهادگران دانست.

وی با اشاره به کار زیبای استان فارس که در این زمینه انجام داده است، گفت: در کارگروه‌های دیگر تخصصی از جمله محرومیت‌زدایی، فرهنگی، اقتصاد مقاومتی و آسیب‌های اجتماعی هم این کار می‌تواند تکرار شود تا ما شاهد این باشیم که کارگروه‌ها و گروه‌های جهادی تخصصی، با انعکاس هنرمندانه و کار تبلیغی رسانه‌ای قوی، به گفتمان‌سازی قوی توسط کارگروه گفتمان‌سازی بینجامد.

انتهای پیام
captcha