397 نفر در آذربایجان‌غربی به کرونا مبتلا شدند
کد خبر: 3953495
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
در 24 ساعت گذشته؛

397 نفر در آذربایجان‌غربی به کرونا مبتلا شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ‌درمانی آذربایجان‌غربی گفت: در 24 ساعت گذشته 397 نفر در سطح استان به دلیل ابتلا به کرونا به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند.

ارسالی| 397 نفر در آذربایجان‌غربی به کرونا مبتلا شدندجواد آقازاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ‌درمانی آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی با اشاره به افزایش 397 نفری تعداد مبتلایان به کرونا در 24 ساعت گذشته اظهار کرد: با این تعداد در حال حاضر تعداد مبتلایان کرونا در استان به 108 هزار و 55 مورد رسید.

وی افزود: در حال حاضر ۴۴۹ بیمار مبتلا به سندرم حاد تنفسی در مراکز درمانی آذربایجان‌غربی بستری بوده که از این تعداد، ۲۳۷ نفر مشکوک و ۲۱۲ نفر مبتلا به کرونا هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ‌درمانی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه از تعداد افراد مبتلا به کرونا 143 نفر تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند، تصریح کرد: از این تعداد نیز ۲۵ نفر تحت ونتیلاتور هستند.

وی گفت: از ابتدای شیوع کرونا در استان تاکنون سه هزار و ۵۴۵ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در آذربایجان‌غربی جان خود را از دست داده‌اند که یک نفر از این تعداد، مربوط به ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

آقازاده با اشاره به افزایش روند ابتلا به کرونا در استان خاطرنشان کرد: برای اینکه موج چهارم کرونا را در استان شاهد نباشیم باید همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دوری از حضور در تجمعات در دستور کار مردم باشد.

انتهای پیام
captcha