مسابقه سراسری کتاب‌خوانی «روایت دلبری» در همدان تمدید شد
کد خبر: 3953116
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰

مسابقه سراسری کتاب‌خوانی «روایت دلبری» در همدان تمدید شد

مسئول اتحادیه قرآن استان همدان از تمدید مجدد زمان برگزاری مسابقه سراسری کتاب‌خوانی «روایت دلبری» خبر داد و گفت:

مسابقه سراسری کتاب‌خوانی «روایت دلبری» دوباره تمدید شدجواد سعیدی، رئیس اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان همدان به مناسبت اولین سالگرد عروج ملکوتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مسابقه سراسری کتاب‌خوانی «روایت دلبری» را برگزار کرده بود که با توجه به تقاضای زیاد مردم این مسابقه تا 25 بهمن‌ماه، میلاد امام محمدباقر(ع) تمدید شد.

وی ادامه داد: این مسابقه به مناسبت اولین سالگرد عروج ملکوتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با موضوع شرح بر وصیت‌نامه ایشان در حال برگزاری است.

سعیدی با اشاره به اینکه آزمون آنلاین این مسابقه از 7 تا 12 بهمن‌ماه برگزار شده بود، افزود: با توجه به تقاضای زیادی که از مردم به ما رسید زمان برگزاری آزمون تا 25 بهمن‌ماه تمدید شد.

وی یادآور شد: اختتامیه این جشنواره در روز 25 بهمن‌ماه انجام و برندگان مسابقه نیز تا بهمن‌ماه اعلام خواهند شد، جوایز شاخص این مسابقه شامل ۳ جایزه ده میلیون ریالی به نفرات برتر، چهارده جایزه پنج میلیون ریالی به برگزیدگان و ده‌ها جایزه دیگر به‌قیدقرعه خواهد بود.

سعیدی بابیان اینکه این مسابقه در میان همه آحاد مردم 12 سال به بالا در حال برگزاری است، افزود: متقاضیان جهت دریافت فایل کتاب می‌توانند به آدرس http://b2n.ir/azmuun مراجعه و دریافت کنند.

انتهای پیام
captcha