برگزاری محفل «فجر قرآن» در همدان + عکس
کد خبر: 3953082
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷

برگزاری محفل «فجر قرآن» در همدان + عکس

رئیس اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت همدان بیان کرد: محفل فجر قرآن روز گذشته، 20 بهمن‌ماه همزمان با سراسر کشور در مسجد خاتم‌الانبیاء(ص) این استان برگزار شد.

برگزاری محفل «فجر قرآن» در همدانجواد سعیدی، رئیس اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از برگزاری محفل قرآنی به مناسبت چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و اظهار کرد: این محفل قرآنی، شب گذشته، 20 بهمن‌‎ماه، به‌صورت هم‌زمان در ۳۱ استان کشور برگزار و بخشی از آن به‌صورت زنده از شبکه قرآن پخش شد.

وی اضافه کرد: این برنامه روز گذشته از ساعت ۱۶ تا ۱۸ با حضور اقشار مختلف مردم، جوانان و نوجوانان و اعضای هیئت‌مدیره اتحادیه و هیئت‌امنای مساجد در کوی اعتمادیه و مسجد خاتم‌الانبیا(ص) برگزار شد.

سعیدی اظهار کرد: در این برنامه مهدی ساعد و یاسین پورغیاثیان از قاریان ممتاز کشوری به تلاوت قرآن پرداختند. همچنین اجرای گروه همخوانی منتظران مهدی(عج) و تجلیل از سه نفر از قاریان و فعالان قرآنی از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

وی با اشاره به اینکه این برنامه از سوی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان و با همکاری مؤسسه قرآن و عترت شهید سماوات پایگاه شهید نیکبخت و مسجد خاتم‌الانبیاء(ص) برگزار شده بود، گفت: انقلاب ما از نوع انقلاب قرآنی بوده؛ بنابراین با توجه به آیه شریفه قرآن «وَذَكِّرْهُمْ بِأَيَّامِ اللَّهِ» باید ایام و روزهای الهی زنده نگه داشته شود.

برگزاری محفل «فجر قرآن» در همدان

برگزاری محفل «فجر قرآن» در همدان

برگزاری محفل «فجر قرآن» در همدانبرگزاری محفل «فجر قرآن» در همدان

انتهای پیام
captcha