شرکت ۴۵۶ شهید سمنانی در عملیات والفجر۸
کد خبر: 3952797
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴

شرکت ۴۵۶ شهید سمنانی در عملیات والفجر۸

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت: این استان بیش از سه هزار شهید دارد که ۴۵۶ نفر از این تعداد، در عملیات والفجر۸ و کربلای ۴ شهید شدند.

شرکت 456 شهید سمنانی در عملیات والفجر۸

به گزارش ایکنا از سمنان، محمدحسن سلامی،مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان صبح امروز 20 بهمن در مراسم گرامیداشت عملیات غرور آفرین والفجر ۸  با اشاره به اینکه دفاع مقدس به عنوان قله افتخارات استان است اظهار کرد: اما دو عملیات والفجر و کربلای چهار برای مردم این استان دارای خاطرات فراوانی از رشادت‌های فرزندان این مرز و بوم است.

وی با تاکید بر اینکه مردم استان بیش از ۵۰۰ شهید در والفجر هشت، کربلای چهار و مرصاد تقدیم کردند افزود: مردم با بصیرت و آگاه ایران اسلامی با دست خالی طی این هشت سال در برابر استکبار جهانی ایستادند و نقش‌آفرینی مردم استان در این دوران مثال‌زدنی بوده است.

وی ادامه داد: نمونه برجسته مقاومت و ایستادگی ملت ایران در سال‌های دفاع مقدس بود که رزمندگان با توکل به خدا و جهاد با مال و جان خود در برابر دشمنان ایستادگی کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با تاکید بر اینکه ۴۵۶ شهید استان مرتبط با عملیات والفجر و کربلای ۴ هستند، یادآور شد: ماه‌های پایانی سال، ایام پیروزی‌های بزرگ در دفاع مقدس است، رزمندگان استان در عملیات‌های کربلای چهار و با تقدیم ۲۶۰ شهید و عملیات والفجر هشت با ۱۹۶ شهید افتخاری برای استان رقم زدند.

سلامی درباره حفاظت اطلاعات و اهمیت آن نیز، متذکر شد: تاریخ انقلاب اسلامی ایران در این دهه‌ها، نشان می‌دهد هر جا به مسائل حفاظتی اهمیت دادیم، ضربه نخوردیم و یا ضربه‌ها اندک بوده که بر این اساس در سال‌های دفاع مقدس هر جا حفاظت، اصل قرار گرفت شاهد پیروزی‌های بزرگ بودیم و هر کجا که سهل‌انگاری کردیم ضربه خوردیم.

سلامی گفت: نمونه موفق رعایت مسائل حفاظتی که نتیجه بزرگی را در برداشت عملیات والفجر هشت بود و با درخشش حفاظت اطلاعات در آن عملیات موفق که شاهکاری هنرمندانه را رقم زد، سالروز عملیات به روز حفاظت اطلاعات سپاه نام گرفت.

انتهای پیام
captcha