شرکت 2500 البرزی در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت
کد خبر: 3952583
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵

شرکت 2500 البرزی در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت

مسئول قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاداسلامی البرز از تمدید مهلت ثبت‌نام برای شرکت در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت تا ۲۰ بهمن‌ماه خبر داد و گفت: تاکنون دو هزار و 500 البرزی برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

شرکت 2500  البرزی در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت

سیده زهرا حسینی، مسئول قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، 19 بهمن‌ماه در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: بر اساس درخواست‌های متعدد نوزدهمین آزمون قرآن و عترت تا روز دوشنبه، ۲۰ بهمن‌ تمدید شده است.

وی افزود: نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت با توجه به استقبال بسیار گسترده مؤسسات و قرآن‌آموزان و نیز درخواست‌های متعددی فعالان قرآنی برای سومین بار تمدید شد.

مسئول قرآن و عترت ارشاد البرز با اشاره به اینکه نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت امسال برای اولین بار به صورت مجازی برگزار می‌شود، بیان کرد: این آزمون نیمه اول اسفندماه در سه گروه امتحانی و در ۱۴ رشته به صورت متمرکز در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی از ثبت‌نام دو هزار و 500 نفر از فعالان قرآنی و قرآن‌آموزان مؤسسات قرآنی استان در این آزمون خبر داد و افزود: امیدواریم تا پایان فرصت ثبت‌نام تعداد بیشتری از علاقمندان قرآنی استان برای شرکت در این آزمون اقدام کنند.

 

انتهای پیام
captcha