استفاده از خلاقیت نخبگان جانبازان در پیشرفت کشور
کد خبر: 3952384
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸

استفاده از خلاقیت نخبگان جانبازان در پیشرفت کشور

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، گفت: از ظرفیت استعداد‌ها و خلاقیت‌های نخبگان جانبازان در رشد و پیشرفت توسعه کشور استفاده می‌شود تا بتوانیم هم در ارائه خدمات به آنان گام برداریم و هم در تحقق شعار سال ۹۹ گام‌های اساسی برداریم.

استفاده از خلاقیت نخبگان جانبازان در پیشرفت کشوربه گزارش ایکنا از اردبیل، یاسر شاهی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، ۱۸ بهمن‌ماه در دیدار با خانواده شهید کریم مهدوی و جانباز کارآفرین داود عبدی در شهرستان پارس‌آباد، اظهار کرد: خانواده‌های شهدای والامقام و جانبازان به عنوان اسوه‌های ایثار و مقاومت و سرمایه‌های نظام مقدس ایران اسلامی هستند که ضروری است این راه تا ابد ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به این که پیام شهدا و رشادت‌های آنان باید به نسل جوان انتقال یابد، بیان کرد: این موضوع به عنوان یک اولویت اساسی بر عهده مسئولان و مردم است تا بتوانیم ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی را به نسل‌های آینده انتقال دهیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل ادامه داد: برای ادای دین در برابر شهدای والامقام وظایف و رسالت خطیر و حساسی داریم که با انتقال رشادت‌های جانبازان و شهدای والامقام کشورمان به نسل آینده به تمامی اهداف خود در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دست یابیم.

شاهی تصریح کرد: بازدید از واحد‌های اشتغال آفرین جانباز کارآفرین به عنوان یک اولویت اساسی مطرح است که در این زمینه وظیفه مسئولان توجه به استعداد‌ها و خلاقیت‌های جانبازان برای استفاده از ظرفیت نخبگان برای رشد و پیشرفت کشور یک اولویت اساسی مطرح است.

وی اظهار کرد: جانبازان استان اردبیل در زمینه‌های مختلف فرهنگی، قرآنی، علمی و ورزشی جزو نفرات سرآمد بوده‌اند که این موضوع به عنوان یک اولویت اساسی و مهم مطرح است که باید مورد توجه واقع شود و می‌تواند تأثیرات مثبتی در روحیه جامعه ایثارگری داشته باشد.

شاهی تصریح کرد: از ظرفیت استعداد‌ها و خلاقیت‌های نخبگان جانبازان در رشد و پیشرفت توسعه کشور استفاده می‌شود تا بتوانیم هم در ارائه خدمات به آنان گام برداریم و هم در تحقق شعار سال ۹۹ گام‌های اساسی برداریم.

انتهای پیام
captcha