پخش برنامه «آموزش گام به گام قرآن» در رادیو لرستان
کد خبر: 3951993
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴

پخش برنامه «آموزش گام به گام قرآن» در رادیو لرستان

برنامه آموزش گام به گام قرآن با همکاری اتحادیه قرآنی و صدا و سیمای لرستان تولید و هر روز در برنامه ظهرگاهی «گلستانه» پخش می‌شود.

پخش برنامه آموزشی «گام به گام قرآن» در رادیو لرستانروح‌الدین بلواسی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات فرهنگی ــ مردمی قرآن و عترت لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از تعامل اتحادیه قرآنی و صدا و سیمای لرستان برای ساخت یک برنامه آموزشی قرآن در رادیو لرستان خبرداد و گفت: برنامه آموزش قرآن برای عموم مردم به صورت گام به گام از مبتدی تا تخصصی از روخوانی و روانخوانی، فصیح‌خوانی، تجوید مقدماتی و تکمیلی و همچنین، تلاوت تخصصی برای پخش از رادیو لرستان در حال ضبط است.

وی افزود: برنامه آموزش قرآن که قرار است هر روز قبل از اذان ظهر و مغرب از رادیو لرستان پخش شود همزمان و به موازات آن اتحادیه قرآنی از مؤسسات قرآنی، فراخوان تشکیل کلاس‌های قرآنی سطح یک را دارد و مؤسسات قرآنی می‌توانند با تشکیل کلاس، سلسله مباحث آموزش قرآن را در همین ساعات قبل از اذان ظهر که در طول روز هم بازپخش می‌شود، دنبال کنند.

بلواسی با بیان این مطلب که باید فرصت را مغتنم شمرد و از این برنامه آموزشی رادیو که تولید محتوای قرآنی خوب و مناسبی هست در کلاس‌های قرآنی مؤسسات استفاده کرد، ادامه داد: مربیان قرآنی هم می‌توانند کلاس قرآنی تشکیل دهند تا خلاء کلاس‌های حضوری با این روش جبران شود.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات فرهنگی ــ مردمی قرآن و عترت لرستان با بیان اینکه در پایان به شرکت‌کنندگان در این دوره آموزش قرآن که از رادیو لرستان و در برنامه ظهرگاهی «گلستانه» پخش می‌شود، به افرادی که قبول شوند، گواهی‌نامه اعطا خواهد شد.

بلواسی با بیان اینکه مدرس این دوره آموزش قرآن حسن‌رضا مرادی، از پیشکسوتان و اساتید قرآنی لرستان است و در ادامه نیز از اساتید تخصصی‌تر استفاده خواهد شد، گفت: کلاس‌های رفع اشکال همزمان در فضای مجازی و به صورت سؤال در برنامه آموزشی در دستور کار قرار خواهد گرفت این در حالی‌است که این برنامه قرآن رادیویی برای عموم مردم و برای مبتدیان و به صورت گام به گام است که به صورت سلسله‌وار تا تخصصی شدن ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۰۰:۵۳
0
0
الحمدالله
captcha