اغلب برنامه‌های دهه فجر در فضای مجازی اجرا می‌شود
کد خبر: 3951337
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۹

اغلب برنامه‌های دهه فجر در فضای مجازی اجرا می‌شود

فرمانده پایگاه ام لیلا حوزه ۶ بانوان حضرت سمیه(س) اردبیل، گفت: فعالیت‌های فرهنگی در دهه مبارک فجر در راستای یادآوری روز‌های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی است و در سال‌جاری به دلیل شیوع بیماری کرونا، مراسم‌ انقلاب به صورت محدود و بیشتر در فضای مجازی اجرا می‌شود.

نواخته شدن زنگ انقلاب در پایگاه‌های فرهنگی قرآنی اردبیلفاطمه خدایی، فرمانده پایگاه ام لیلا حوزه ۶ بانوان حضرت سمیه(س) اردبیل در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، گفت: زنگ انقلاب همزمان با اولین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر و به مناسبت سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن، در پایگاه‌های فرهنگی قرآنی استان، نواخته و سرود‌های حماسی و انقلابی از بلندگوی مساجد اردبیل پخش شد.

وی «انقلاب اسلامی، ولایت‌پذیری، ایستادگی، پیشرفت و بالندگی» را شعارمحوری برنامه‌های دهه‌فجر سال‌جاری اعلام کرد و افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری، قرآنی و ورزشی در بستر فضای مجازی و در قالب‌های مختلف تولید محتوا، برگزاری نشست‌های بصیرتی با موضوع اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و آشنایی با اندیشه‌های امام(ره) و بیانیه گام دوم انقلاب به صورت مجازی، از مهم‌ترین برنامه‌های پایگاه‌های فرهنگی قرآنی استان در دهه‌فجر است.

خدایی ادامه داد: این فعالیت‌های فرهنگی در راستای یادآوری روز‌های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی است و در سال‌جاری به دلیل شیوع بیماری کرونا مراسم‌های انقلاب به صورت محدود و بیشتر در فضای مجازی اجرا می‌شود.

فرمانده پایگاه ام لیلا حوزه ۶ بانوان حضرت سمیه(س) اردبیل، اظهار کرد: استقبال اعضای حلقه‌های صالحین و مربیان قرآنی برای اجرای این طرح بسیار خوب بود و امیدواریم بازتاب مناسبی نیز در سطح جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان به‌عنوان آینده‌سازان این انقلاب داشته باشد.

انتهای پیام
captcha