22 بهمن‌ماه؛ آخرین مهلت شرکت در مسابقه کتاب‌خوانی «روایت دلبری»
کد خبر: 3951293
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۵

22 بهمن‌ماه؛ آخرین مهلت شرکت در مسابقه کتاب‌خوانی «روایت دلبری»

رئیس اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان همدان از تمدید زمان برگزاری مسابقه سراسری کتاب‌خوانی «روایت دلبری» خبر داد و گفت: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه تا 22 بهمن‌ماه فرصت دارند.

تمدید زمان برگزاری مسابقه سراسری کتاب‌خوانی «روایت دلبری»جواد سعیدی، رئیس اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان همدان به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی مسابقه سراسری کتاب‌خوانی «روایت دلبری» را برگزار کرده بود که با توجه به تقاضای زیاد مردم این مسابقه تا 22 بهمن‌ماه تمدید شد.

وی ادامه داد: این مسابقه با موضوع شرح بر وصیت‌نامه شهید سلیمانی در حال برگزاری است، آزمون آنلاین این مسابقه از 7 تا 12 بهمن‌ماه در نظر گرفته شده بود که با توجه به تقاضای زیادی که از مردم به ما رسید زمان برگزاری آزمون تا 22 بهمن‌ماه تمدید شد.

سعیدی یادآور شد: اختتامیه این جشنواره در روز 22 بهمن‌ماه انجام و برندگان مسابقه نیز 27 بهمن‌ماه اعلام خواهند شد، جوایز شاخص این مسابقه شامل ۳ جایزه ۱۰/۰۰۰/۰۰۰ ریالی به نفرات برتر، ۱۴ جایزه ۵/۰۰۰/۰۰۰ ریالی به برگزیدگان و ده‌ها جایزه دیگر به‌قیدقرعه خواهد بود.

وی با بیان اینکه این مسابقه در میان افراد بالای 12 سال در حال برگزاری است، افزود: متقاضیان جهت دریافت فایل کتاب می‌توانند به آدرس http://b2n.ir/azmuun مراجعه کرده و فایل مورد نظر را دریافت کنند، پاسخ‌دهی به سؤالات مسابقه نیز از همین لینک امکان پذیر است.

انتهای پیام
captcha