هنر و اخلاق مكمل هم هستند
کد خبر: 3950338
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۸

هنر و اخلاق مكمل هم هستند

نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین در مجلس شورای اسلامی، هنر و اخلاق را مكمل یكدیگر برشمرد و گفت: هرچه هنرمند به مرحله بالاتری از فکر، اندیشه و درک عقلانی برسد، جوهره آثار هنری او، کیفیت و ارتقای بیشتری پیدا خواهد کرد.

به گزارش ایكنا از فارس، محمدمهدی فروردین، نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین در مجلس شورای اسلامی امروز، 8 بهمن‌ماه در دیدار با اهالی فرهنگ و هنر شهرستان فراشبند، مجموعه‌ای از ظرافت و زیبایی‌های هنر را برشمرد و افزود: هنر حقیقی، بسیار فاخر و موهبتی از جانب پروردگار است که مانند هر موهبتی، مسئولیت‌هایی برای صاحبان آن دارد.

وی افزود: هنر و اخلاق مکمل هم هستند؛ هرچه هنرمند به مرحله بالاتری از فکر، اندیشه و درک عقلانی برسد، جوهره آثار هنری او، کیفیت و ارتقای بیشتری پیدا خواهد کرد.

فروردین، آمادگی خود را برای حمایت از فرهنگوران و هنرمندان اعلام کرد و ادامه داد: با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و نمایندگانی از اهالی فرهنگ و هنر با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس، نشستی خواهیم داشت و دغدغه‌ها و مشکلات را به گوش اعضای کمیسیون خواهیم رساند تا هم جایگاه و هم اعتبار و بودجه این حوزه را در شهرستان بتوانیم تقویت کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد: با پیگیری و تلاش‌های خود، اعتباراتی هرچند قطره‌چکانی، برای رفع مشکلات فرهنگی و هنری شهرستان فراشبند اختصاص داده شود.

مهدی محمدی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فراشبند نیز در این نشست گفت: شهرستان فراشبند با وجود افراد توانمند، مستعد و علاقه‌مند در زمینه فرهنگ و هنر، متأسفانه از لحاظ زیرساختی با مشکلات و کمبودهایی مواجه شده است.

محمدی ابراز امیدواری کرد: با تلاش، تعامل و همکاری همه مسئولان و دوست‌داران فرهنگ و هنر این مشکلات برطرف شود تا فرهنگ و هنر فراشبند، رونق و توسعه بیشتری بیابد.

یادآور می‌شود، در پایان این نشست، کتاب چرند و پلا به نویسندگی رضا رضایی، از نویسندگان جوان فراشبند رونمایی شد.

انتهای پیام
captcha