تمدید دوباره مهلت شركت در جشنواره ملی «قرآن شیرین»
کد خبر: 3950093
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸

تمدید دوباره مهلت شركت در جشنواره ملی «قرآن شیرین»

مدیر قرآن و عترت بسیج دانشجویی فارس از تمدید دوباره مهلت شركت در جشنواره «قرآن شیرین»، گرامیداشت یاد شهدای دانشجوی این استان خبر داد.

سیدمصطفی موسوی، مدیر قرآن و عترت بسیج دانشجویی فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از تمدید دوباره مهلت شركت در جشنواره «قرآن شیرین»، گرامیداشت یاد شهدای دانشجوی این استان خبر داد و گفت: علاقه‌مندان تا 18 بهمن‌ماه جاری مهلت ثبت‌نام در این جشنواره را دارند.

وی محور اصلی این جشنواره را آسان‌سازی انس عمومی با قرآن كریم و تغییر سبك و شیوه ارائه قرآن كریم اعلام كرد و افزود: در این جشنواره به دنبال ایده‌پردازی و تولیدات هنر و رسانه‌ای با رویكرد قرآنی هستیم.

موسوی با تصریح اینكه مراسم اختتامیه این جشنواره در تاریخ 6 اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد، گفت: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام در این جشنواره می‌توانند به سایت مبشران به نشانی https://mobasheran.org مراجعه كنند.

مدیر قرآن و عترت بسیج دانشجویی فارس در پایان یادآور شد: این جشنواره به‌همت و مشاركت مدیریت فرهنگ‌سازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس، مرکز قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی کشور، مرکز قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی تهران بزرگ، دارالقرآن بسیج سپاه فجر، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و مؤسسه قرآنی ذکر جمیل فارس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha