گفتمان آزاداندیشی و هم‌اندیشی واکسن کووید ۱۹ در شیراز برگزار می‌شود
کد خبر: 3949504
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷

گفتمان آزاداندیشی و هم‌اندیشی واکسن کووید ۱۹ در شیراز برگزار می‌شود

گفتمان آزاداندیشی و هم‌اندیشی واکسن کووید ۱۹ با شرکت جمعی از اساتید دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و با امکان شرکت عموم مردم به شیوه مجازی فردا برگزار می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی شیراز، سیدروح‌الله حسینی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی شیراز امروز، 5 بهمن‌ از برگزاری گفتمان آزاداندیشی و هم‌اندیشی واکسن کووید ۱۹، با شرکت جمعی از اساتید دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و با امکان شرکت عموم مردم به شیوه مجازی خبر داد.

وی افزود: این برنامه به‌همت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، واحد امور اساتید نهاد مقام معظم رهبری در این دانشگاه و سازمان فضای مجازی بسیج استان فارس(نسرا)، فردا ششم بهمن از ساعت ۹ صبح آغاز شده و تا ساعت ۱۲ ادامه دارد.

حسینی با اشاره به ایجاد امکان شرکت عموم در این گفتمان آزاداندیشی و هم‌اندیشی به شیوه مجازی بیان كرد: این رویداد علمی با شرکت اورنگ ایلامی، متخصص بیماری‌های عفونی؛ یونس قاسمی، دکترای تخصصی بیوتکنولوژی دارویی عباس قادری، دکترای تخصصی ایمونولوژی؛ رامین یعقوبی، دکترای تخصصی ویروس‌شناسی؛ احمد غلامی، دکترای تخصصی بیوتکنولوژی دارویی؛ امید آسمانی، دکترای تخصصی اخلاق پزشکی و عبدالعلی محقق‌زاده به‌ عنوان هماهنگ‌کننده گفتمان برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی شیراز ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در این گفتمان علمی، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک http://webc.sums.ac.ir/relation، فردا از ساعت ۹ در این گفتمان شرکت کنند، همچنین این برنامه به‌ صورت زنده از حساب کاربری @nahad_sums_ir پخش خواهد شد.

انتهای پیام
captcha