آزادسازی ۱۰ زندانی فرهنگی جرائم غیرعمد نیازمند در فارس
کد خبر: 3949462
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲

آزادسازی ۱۰ زندانی فرهنگی جرائم غیرعمد نیازمند در فارس

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان فارس یکی از فعالیت‌های این سازمان را آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد فرهنگی نیازمند برشمرد و گفت: در بحث آزادسازی زندانیان فرهنگی موفق به آزادسازی ۷ نفر شده‌ایم و ۳ نفر دیگر در دهه فجر آزاد خواهیم کرد.

به گزارش ایكنا از فارس، ناصر جوكار، رئیس سازمان بسیج فرهنگیان فارس، عصر دیروز، 4 بهمن‌ در مراسم رونمایی از سامانه و پویش «توكاد» كه به‌منظور تأمین وسایل كمك آموزشی دانش‌آموزان نیازمند در استان فارس اجرا شد، به تلاش‌های این سازمان در ایام شیوع كرونا اشاره و یكی از این فعالیت‌های آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد فرهنگی نیازمند اعلام كرد و گفت: در بحث آزادسازی زندانیان فرهنگی موفق شده‌ایم 7 نفر را آزاد کنیم و 3 نفر دیگر در دهه فجر آزاد خواهیم کرد.

وی بیان كرد: همچنین در پویش لبخند رضایت خوشبختانه بسیج فرهنگیان استان فارس موفق شد رتبه نخست را در کشور به دست آورد که در این پویش بیش از 4 هزار گوشی و 36 هزار بسته معیشتی بین دانش‌آموزان نیازمند هم استانی توزیع شد.

جوكار در ادامه سخنان خود با اشاره به راه‌اندازی پویش «توكاد» گفت: انجام کارهای اقتصادی در راستای کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت و محروم از تحصیل به معنی غلبه تفکر اقتصادی بر تفکر فرهنگی نیست.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان فارس افزود: اعتقاد داریم بعد از پایان کرونا مدارس باید به سمت خوداتکایی اقتصادی پیش برود و اقتصاد مدرسه را می‌توان اقتصاد مقاومتی دانست.

انتهای پیام
captcha