«عاشقان حرم»؛ نماهنگی به یاد شهدای حرم لرستان
کد خبر: 3948920
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۳

«عاشقان حرم»؛ نماهنگی به یاد شهدای حرم لرستان

«عاشقان حرم» عنوان نماهنگی است که به سفارش بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان جهت پخش از شبکه استانی افلاک و سایر شبکه‌های ملی با موضوع شهدای مدافع حرم ساخته می‏‌شود.

ارسالی پنجشنبه/// «عاشقان حرم»؛ نماهنگی به یاد شهدای حرم لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، محمود زرین‌جویی، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در رابطه‌ با ساخت نماهنگ «عاشقان حرم»، گفت: این نماهنگ با موضوع شهدای مدافع حرم است که به سفارش بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان ساخته خواهد شد.

وی افزود: شهدای مدافع حرم برای امنیت نسل‌های آینده به شهادت رسیدند و بر ماست که روایت دلیری‌ها و شجاعت‌های آنها را از طرق مختلف به نسل‌های بعدی انتقال دهیم که یکی از این راه‌ها تولید آثار فاخر دیداری و شنیداری است.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان اضافه کرد: نماهنگ عاشقان حرم به سفارش معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید لرستان با متن ترانه‌ای از مسعود محمدی با صدای امیررحمان خسروی و کارگردانی و آهنگ‌سازی روشنک جهانگیری در اداره امور هنری بنیاد شهید در حال ساخت است که پیش‌بینی می‌شود این نماهنگ در دهه مبارک فجر از شبکه استانی افلاک و سایر شبکه‌های ملی پخش شود.

زرین‌جویی در ادامه با بیان اینکه پراکندن عطر یاد شهیدان، تقویت روح جامعه را به ارمغان می‌آورد، تغییر رویکردهای فرهنگی برای انعکاس سیمای شهیدان و جلوه‌های ایثار را ضروری دانست و اظهارکرد: وقتی برای انتقال یک باور و یک آیین، از نوین‌ترین امکانات و شیوه‌های نو، استفاده می‌شود ما نمی‌توانیم برای مهم‌ترین رسالت بنیاد شهید در توسعه و انتشار ارزش ایثارگری بی‌تفاوت باشیم.

وی با دعوت از نخبگان حوزه فرهنگ و هنر، از هنرمندان و اندیشمندان درخواست کرد با آمیختن سبک‌های معنوی و هنری، مؤثرترین و ماندگارترین آثار را در حوزه ترویج و توسعه فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت ایجاد و به این سازمان انتقال دهند.

انتهای پیام
captcha