تمدید مهلت ثبت‌نام در جشنواره ملی «عصر سلیمانی‌ها»
کد خبر: 3948809
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷

تمدید مهلت ثبت‌نام در جشنواره ملی «عصر سلیمانی‌ها»

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس از تمدید مهلت ثبت‌نام در جشنواره ملی تولید محتوا «عصر سلیمانی‌ها» تا 7 بهمن‌ماه جاری خبر داد.

محمد صحت، رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از تمدید مهلت ثبت‌نام در جشنواره ملی تولید محتوا «عصر سلیمانی‌ها» خبر داد و گفت: به دلیل استقبال از این جشنواره مهلت شرکت تا 7 بهمن‌ماه تمدید شد.

وی افزود: این جشنواره در دو بخش رویدادی و مسابقه‌ای برگزار می‌شود كه بخش رویدادی آن در سطح استان و توسط گردان‌های سایبری بسیج اجرا می‌شود و بخش مسابقه‌ای آن به‌صورت عمومی است و اقشار مختلف مردم می‌توانند در آن شركت كنند.

صحت با بیان اینکه این جشنواره در ۴ قالب فیلم كوتاه، پویانمایی، نرم‌افزار اندروید و پوستر و در دو بخش موضوعی و ویژه اجرا می‌شود، گفت: موضوع ویژه این جشنواره شامل «مكتب سلیمانی»، «ما ملت امام حسینیم» و «ما ملت شهادتیم» و موضوعات فرعی آن هم شامل «شهدای مقاومت»، «مذاكره»، «پیروزی انقلاب»، «نفوذ»، «ویروس كرونا»، «شهدای ترور» و «سواد رسانه‌ای» هستند كه علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در ۴ قالب ذكر شده در این موضوعات به دبیرخانه جشنواره به آدرس www.farsfestival.ir ارسال كنند.

مشاور فرهنگی جهاددانشگاهی فارس، زمان برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره را دهه فجر امسال اعلام کرد و گفت: برای جشنواره «عصر سلیمانی‌ها» به‌طور كلی ۶۰ میلیون جایزه در نظر گرفتیم كه این جوایز در رشته‌های مختلف از ۷ میلیون تومان گرفته تا یك میلیون تومان متفاوت خواهد بود.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس یادآور شد: در برگزاری این جشنواره دستگاه‌هایی نظیر جهاددانشگاهی فارس، کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس، سازمان بسیج هنرمندان استان و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ما را یاری داده‌اند.

انتهای پیام
captcha