پویش «من مادرم؛ بچه‌های ایران فرزند من» در فارس آغاز شد
کد خبر: 3948141
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶

پویش «من مادرم؛ بچه‌های ایران فرزند من» در فارس آغاز شد

مدیركل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس فارس از آغاز پویش «من مادرم؛ بچه‌های ایران فرزند من» در این استان خبر داد و گفت: این پویش با رویكرد مشاركت بیشتر بانوان در امر مدرسه‌سازی راه‌اندازی شده است.

به گزارش ایكنا از فارس، سرفراز موصلی، مدیركل نوسازی،‌ توسعه و تجهیز مدارس فارس امروز، 27 دی ماه در نشست با رؤسا و شورای معاونان ادارات آموزش و پرورش استان با بیان اینكه طرح‌های مختلفی برای جذب مشاركت‌های مردمی برای امر مدرسه‌سازی اجرا می‌شود، گفت: یكی از این طرح‌ها اجرای پویش «من مادرم؛ بچه‌های ایران فرزند من» با رویكرد مشاركت بیشتر بانوان در امور مدرسه‌سازی است كه اجرایی شده است.

وی با یادآوری اینكه این پویش در راستای اجرای بسته تحولی آجر به آجر اجرا می‌شود، افزود: با توجه به اینکه بخش قریب به  ۵۰ درصد از جامعه را بانوان و دانش‌آموزان دختر تشکیل می‌دهند، راه‌اندازی این پویش برای استفاده این ظرفیت‌ها در نظر گرفته شده است.

موصلی با ذكر این نكته كه در این پویش میزان مشارکت افراد بیشتر از مبلغ جمع‌آوری شده اهمیت دارد، گفت: به همه دانش‌آموزان، معلمان، مدیران و مسئولان ادارات آموزش و پرورش که در این پویش شرکت کنند، لوح تقدیر از طرف سازمان نوسازی مدارس استان اهدا خواهد شد.

مدیركل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس فارس همچنین معلمان را فرهنگ‌ساز توصیف كرد و از آنان خواست تا هدف پویش را برای دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان روشن كنند.

وی بیان كرد: با شیوع بیماری کرونا و پیدایش مشکلات، فرهنگیان کشور با ایده‌ پردازی و پیگیری طرح‌های ابتکاری و حمایتی نقش تعیین‌کننده را در جامعه ایفا کرده‌اند که امیدواریم با شرکت و ترویج این پویش اهتمام ویژه‌ای را در ساخت مدرسه نیز داشته باشند.

موصلی در ادامه سخنان خود با بیان اینكه استان فارس با دارا بودن 3 هزار و 500 خیر مدرسه‌ساز به‌عنوان استان برتر كشور در عرصه خیرین مدرسه‌ساز معرفی شده است، از بانوان درخواست تا مشاركتی فعال در این پویش داشته باشند و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت https://ajorbajor.ir و همچنین سایت http://mehremadrese.ir/ ضمن پیوستن به این پویش و با پرداخت حداقل هزینه، پوستر مشارکتی خود را دریافت کنند.

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس فارس در پایان گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تصمیم‌گیری برای پایان پویش در اواخر بهمن‌ماه مراسم پایان پویش برگزار خواهد شد و با توجه به میزان مشارکت مردم در شهرستان‌ها و مناطق و با در نظر گرفتن اعتبارات دواتی و مجمع خیرین، پروژه‌ای در استان فارس در نظر و کلنگ‌زنی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha