نشست هماهنگی پویش «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» برگزار شد
کد خبر: 3947596
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
در شیراز؛

نشست هماهنگی پویش «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» برگزار شد

نشست هماهنگی پویش ملی «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» با رویكرد مشاركت بانوان در امر مدرسه‌سازی امروز، ۲۴ دی در شیراز برگزار شد.

به گزارش ایكنا از فارس، نشست هماهنگی پویش ملی «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» در راستای اجرای طرح تحولی مشاركت‌های مردمی و طرح «آجر به آجر» جهت كمك به نوسازی مدارس با رویكرد مشاركت بانوان در امر مدرسه‌سازی امروز، 24 دی‌ماه در شیراز برگزار شد.

سیده‌معصومه دستغیب، مدیركل امور بانوان و خانواده استانداری فارس در این مراسم بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های بانوان در عرصه‌های مختلف تأكید كرد و گفت: بهره‌گیری از مشارکت اجتماعی زنان به‌عنوان نیمی از افراد جامعه برای موفقیت در پیشبرد اهداف توسعه‌ای کشور لازم و ضروری است.

وی با بیان اینكه بانوان به واسطه مهر مادری و حس مسئولیتی که در قبال فرزندان احساس می‌کنند در امر كمك به مدرسه‌سازی نیز همچون دیگر فعالیت‌های اجتماعی، حضور فعال و پر رنگی خواهند داشت، گفت: برنامه‌ریزی و اطلاع رسانی لازم جهت مشارکت بانوان در پویش ملی «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» انجام خواهد شد.

دستغیب خواستار اطلاع‌رسانی دقیق و درست در این رابطه شد و گفت: از طریق فضای مجازی و همچنین اطلاع‌رسانی از طریق مشاوران بانوان فرمانداری‌ها، دستگاه‌های اجرایی، خیریه‌ها و تشکل‌های غیر دولتی و آنچه که در توان داریم در جذب مشارکت زنان در انجام این طرح انجام خواهیم داد.

انتهای پیام
captcha