دستیابی به حیات طیبه با عمل به آموزه‌های قرآن امکان‌پذیر است
کد خبر: 3947237
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷

دستیابی به حیات طیبه با عمل به آموزه‌های قرآن امکان‌پذیر است

فرمانده نیروی انتظامی فارس با تأكید بر اینكه تمام گرفتاری‌ها و مشكلاتی كه در جوامع از آن‌ها رنج می‌بریم به دلیل دوری از قرآن است، گفت: برای رفع مشكلات و همچنین دستیابی به حیات طیبه نیازمند عمل به آموزه‌های قرآن هستیم.

سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس در حاشیه برگزاری مسابقات قرآن خانواده‌های ناجا در این استان گفت‌وگو با ایكنا از فارس، اهمیت توجه و انس با قرآن كریم را یادآور شد و گفت: تمام گرفتاری‌ها و مشكلاتی كه در جوامع از آن‌ها رنج می‌بریم به دلیل دوری از قرآن است.

وی با تأكید بر اینكه برای رفع مشكلات و همچنین دستیابی به حیات طیبه نیازمند عمل به آموزه‌های قرآن هستیم، افزود: برای عمل به آموزه‌های قرآن هم باید ابتدا با این كتاب آسمانی انس بگیریم. اگر جامعه قرآنی شود و به سمت و سوی عمل به آموزه‌های این كتاب آسمانی حركت كند، قطعاً مشكلاتی كه اكنون وجود دارد به خصوص مشكلات فرهنگی، اقتصادی، معیشتی، اجتماعی و غیره برطرف خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی فارس در ادامه سخنان خود به برگزاری مسابقات قرآن خاناوده‌های ناجا اشاره كرد و گفت: نیروی انتظامی در راستای مأموریتی كه برای خدمت به مردم و تأمین امنیت و آرامش آنان دارد، احتیاج بیشتری به قرآن و آموزه‌های آن دارد و باید تمام كاركنان و خانواده‌های ناجا زندگی قرآنی داشته باشند.

وی ادامه داد: به‌همین دلیل در طول سال برنامه‌ریزی‌های متنوع قرآنی برای كاركنان، خانواده‌ها و حتی بازنشستگان ناجا و خانواده‌های آنان انجام داده‌ایم كه یكی از آن‌ها برگزاری مسابقات قرآن است. بحمد الهی مسابقات قرآن در نیروی انتظامی فارس مورد استقبال خوبی واقع شده است و همین مسابقات بهانه‌ای برای گردهمایی خانواده‌های كاركنان ناجا شده است كه جای قدردانی دارد.

انتهای پیام
captcha