فیلم کوتاه دروازه‌های آسمان در اردبیل کلید خورد
کد خبر: 3946556
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲

فیلم کوتاه دروازه‌های آسمان در اردبیل کلید خورد

مسئول هنر‌های تصویری حوزه هنری استان اردبیل، از تولید فیلم کوتاه دروازه‌های آسمان با مشارکت دبیرخانه کانون‌های مساجد استان در اردبیل خبر داد.

فیلم کوتاه دروازه‌های آسمان در اردبیل کلید خوردبه گزارش ایکنا از اردبیل، حامد اسحاقی، مسئول هنر‌های تصویری حوزه هنری استان اردبیل، ۲۰ دی‌ماه، از تولید فیلم کوتاه دروازه‌های آسمان با مشارکت دبیرخانه کانون‌های مساجد استان خبر داد و گفت: کارگردانی فیلم کوتاه دروازه‌های آسمان را احسان ظهیری برعهده داشته و مدت زمان آن حدود ۱۵ دقیقه خواهد بود.

وی افزود: طی تفاهمی که با دبیرخانه کانون مساجد استان انجام گرفت تولید دو فیلم با محوریت مسجد جهت تولید در سال‌جاری مورد تصویب قرار گرفت که دروزاه‌های آسمان از آن جمله است.

اسحاقی بیان کرد: دروازه‌های آسمان نقش مساجد به عنوان یکی از مهمترین پایگاه‌های مردمی را در برهه‌های حساس و مختلف پس از انقلاب اسلامی به تصویر خواهد کشید، در واقع مساجد نقشی محوری داشته و همواره مرکزی برای حضور نیرو‌های جهادی و مردمی به شمار می‌روند.

مسئول هنر‌های تصویری حوزه هنری استان اردبیل، خاطر نشان کرد: پشتیبانی از جبهه‌ها، جمع آوری کمک‌های مردمی برای ارسال به مناطق جنگی و آسیب‌دیده از بلایای طبیعی، تربیت نیرو‌های جوان و جهادگر از کارکرد‌های اجتماعی مساجد بود و امروز نیز با وجود ویروس منحوس کرونا محلی برای کمک مؤمنانه و تهیه مواد ضدعفونی و ماسک و ملزومات بهداشتی جهت توزیع در بین نیازمندان است.

وی گفت: در تولید این فیلم تا حد امکان از اعضای کانون فرهنگی مساجد به عنوان بازیگر و عوامل پشت صحنه استفاده شده و گروه در حال دورخوانی و تمرین بوده که همزمان با سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی تصویربرداری آغاز خواهد شد.

گفتنی است، از بازیگران این فیلم می‌توان به احمد پروستان، فریبا مهرزاد، میلاد نجفلو، شیرین غیرتی و شهاب الدین احدی اشاره کرد و سجاد دادپور تصویربرداری، صادق اصغری مدیر تولید و سجاد سیدهدی گریمور با این پروژه همکاری دارند.

انتهای پیام
captcha