۵۰۰ تبلت به دانش‌آموزان مددجوی کمیته امداد کرمانشاه اهداء شد
کد خبر: 3945946
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱

۵۰۰ تبلت به دانش‌آموزان مددجوی کمیته امداد کرمانشاه اهداء شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کرمانشاه از اهداء ۵۰۰ تبلت به دانش‌آموزان مددجوی کرمانشاهی خبر داد و گفت: بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد استان کرمانشاه در سال‌جاری پرداخت شده است.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) کرمانشاه امروز، ۱۶ دی‌ماه در مراسم اهداء نمادین ۵۰۰ تبلت به دانش‌آموزان تحت پوشش استان با همکاری خیرین و استانداری کرمانشاه در سالن شهدای دولت با اشاره به بحران کرونا، اظهار کرد: پس از شیوع این ویروس در کشور، یکی از دغدغه‌های خانواده‌های نیازمند، تهیه امکانات آموزشی خصوصاً گوشی هوشمند برای فرزندان محصل بود.

وی با اشاره به تحت پوشش بودن ۲۳ هزار دانش‌آموز و ۴۶۰ دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی و دانشگاهی زیر پوشش این نهاد در استان، افزود: تاکنون بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به دانش‌آموزان تحت پوشش این نهاد در استان در سال‌جاری پرداخت شده است.

رخصی با بیان اینکه تاکنون ۵۰۰ تبلت با کمک خیرین و استانداری برای دانش‌آموزان تحت پوشش این نهاد تهیه شده، گفت: با پای کار آمدن خیرین و مؤسسات مختلف، می‌توانیم گوشی هوشمند و تبلت برای تعداد زیای از دانش‌آموزان بی‌بضاعت و تحت پوشش تهیه کنیم که امیدواریم این روند تا پایان سال ادامه یابد.

وی در ادامه از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری ساخت یک هزار باب سرویس بهداشتی و حمام و ۲ هزار انعشاب گاز بین استانداری و کمیته امداد استان خبر داد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کرمانشاه تصریح کرد: طی تفاهم‌نامه، منازل ساخته شده این نهاد در روستا‌ها و شهر‌ها، طی مدت سه ماه از انشعاب گاز بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام
captcha