صمیمانه‌های سردار سلیمانی با خانواده شهدا که شیرین به دل نشست
کد خبر: 3945659
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲

صمیمانه‌های سردار سلیمانی با خانواده شهدا که شیرین به دل نشست

همسر شهید مدافع حرم «مجتبی کرمی» گفت: در دیداری که با سردار سلیمانی داشتیم، خانواده‌های شهدای مدافع حرم را به صبر تشویق می‌کرد و عجیب حرف‌هایش به دل می‌نشست؛ در آن جمع به فرزندان بیشتر توجه داشت گویی نسبت به آنها احساس مسئولیت می‌کرد.

سردار سلیمانی همچون پدری دلسوز هوای ما همسران شهدا را داشتهمسر شهید مدافع حرم «مجتبی کرمی» در گفت‌وگو با ایکنا از همدان درباره خاطرات خود از دیدار خانواده شهدا با سردار شهید قاسم سلیمانی، اظهار کرد: در سال 97 که سردار حاج قاسم سلیمانی به مناسبت سالگرد عملیات مرصاد در همدان حضور پیدا کرد دیداری با خانواده‌های شهدای مدافع حرم نیز داشت. در این دیدار، سردار آن‌چنان گرم و صمیمی با ما رفتار کردند که اصلاً نمی‌توانستم باور کنم او همان کسی است که خواب را بر داعش حرام کرده است.

وی ادامه داد: پس از سخنرانی سردار سلیمانی در حسینیه امام(ره) همدان که یک سال قبل از شهادت ایشان بود، خانواده‌های شهدای مدافع حرم را به مرکز سپاه بردند تا از نزدیک این سردار والامقام را ملاقات کنیم؛ سر سفره ناهار بودیم که حاج قاسم وارد شد و اجازه نداد کسی بلند شود، کنار ما نشست و با ما هم‌غذا شد.

این همسر شهید مدافع حرم یادآور شد: این ارتباط آنقدر گرم و صمیمی بود که اصلاً نمی‌توانستم باور کنم سردار مهدی فرجی، جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان، کنارش نشسته بود و یکی‌یکی خانواده‌ها را به او معرفی می‌کرد، ما را که معرفی کرد سردار، دخترم ریحانه را صدا زد و ریحانه بدون معطلی رفت و بغل سردار نشست، گویی سال‌هاست که ایشان را می‌شناسد، چراکه دخترم هیچ‌گاه بغل غریبه‌ها نمی‌رود و سخت ارتباط می‌گیرد، اما در آن دیدار با یک ذوق و شوق خاصی بغل سردار رفت که من تعجب کردم؛ نه‌تنها ریحانه بلکه همه بچه‌ها با سردار راحت و صمیمی شده بودند گویی ایشان بوی پدرشان را می‌داد.

وی گفت: سردار سلیمانی کلی با ریحانه شوخی و صحبت کرد؛ در آن جمع به فرزندان بیشتر توجه داشت تا بزرگ‌ترها گویی نسبت به آنها احساس مسئولیت می‌کرد و در برابر بچه‌ها، پدران، مادران و همسران شهدا احساس شرمندگی داشت.

همسر شهید مدافع حرم «مجتبی کرمی» ادامه داد: سردار در آن جلسه برای ما از شجاعت همسران‌مان گفت و ما را به صبر و بردباری تشویق کرد؛ عجیب حرف‌هایش به دل می‌نشست و به من روحیه‌ای تازه می‌داد، با همه خانواده‌ها عکس یادگاری انداخت در زمان انداختن عکس به مادر شهید کرمی گفت که هوای دختر ما را داشته باشید از این حرفشان خیلی خوشحال شدم چراکه همچون پدری دلسوز هوای ما همسران شهدا را داشت.

وی بیان کرد: آن زمان کوتاه دیدار با سردار ما را شیفته و عاشق خودش کرد، به‌طوری‌ که با شنیدن خبر شهادتش گویی دوباره خبر شهادت مجتبی را به ما دادند؛ ریحانه هم در زمان شهادت سردار خیلی بی‌تابی می‌کرد.

انتهای پیام
captcha