شهید سلیمانی شاخص ولایت‌مداری و انقلابی‌گری است
کد خبر: 3945208
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۵

شهید سلیمانی شاخص ولایت‌مداری و انقلابی‌گری است

فرمانده سپاه فجر فارس، شهید قاسم سلیمانی را شاخص ولایت‌مداری و انقلابی‌گری توصیف کرد و گفت: راهی را که شهید سلیمانی آغاز کرد از سوی جوانان مؤمن و انقلابی ایران اسلامی ادامه خواهد یافت.

به گزارش ایکنا از فارس، مراسم نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس شب گذشته، 13 دی‌ به میزبانی سپاه فجر و با حضور جمعی از مسئولان و فرماندهان نیروهای مسلح استان فارس در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) شیراز برگزار شد.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس در این مراسم با بیان اینکه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شاخص ولایت‌مداری و انقلابی‌گری است، گفت: نام و یاد این شهید والامقام همچون ستاره‌ای در صفحات تاریخ انقلاب اسلامی می‌درخشد و راهی که او آغاز کرده توسط جوانان مؤمن و انقلابی ایران اسلامی ادامه خواهد یافت.

وی با تصریح اینکه جنبه‌های مختلف سیره و زندگی این شهید والامقام بهترین الگو برای زندگی در ترازِ انقلاب اسلامی است، گفت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تمام هستی و زندگی خویش را وقف اسلام و انقلاب اسلامی کرد و همواره با شجاعت مثال‌زدنی در میانه میدان نبرد نقش‌آفرینی می‌کرد.

حجت‌الاسلام محمود محمودی‌زاده، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فجر، نیز در این مراسم با بیان اینکه مقاومت تنها راه پیروزی در مقابل استکبار جهانی است، گفت: شهید سلیمانی یکی از تاثیرگذارترین افراد در شکل‌گیری تفکر و فرهنگ مقاومت در منطقه بود و سهم بزرگی در پیروزی‌های جبهه مقاومت داشت.

وی بیان کرد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس نمونه‌هایی از پرورش‌یافتگان مکتب حسینی و عاشورایی هستند که تا پای جان بر عهد خود باقی ماندند و سرافرازانه به شهادت رسیدند.

بنا بر این گزارش، همچنین فرمانده سپاه فجر استان فارس در مراسم کمک‌های مؤمنانه سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز که در حرم مطهر حضرت علی‌بن حمزه(ع) به‌مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار دل‌ها برگزار شد، گفت: به فرمایش مقام معظم رهبری استان فارس در نهضت کمک‌های مؤمنانه خوش درخشیده و تاکنون میلیون‌ها بسته معیشتی در قالب‌های مختلف میان نیازمندان توزیع شده است.

بوعلی بیان کرد: در استان پهناور فارس میلیون‌ها بسته معیشتی در قالب‌های لوازم التحریر، پوشاک، موبایل و تبلت و غیره در میان نیازمندان توزیع شده و در کنار این‌ها پویش‌های مختلفی نظیر آزادی 110 زندانی جرایم غیرعمد با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 645 میلیون تومان داشته‌ایم.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با تقدیر از تلاش‌های سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) در خدمتگزاری به مناطق محروم در نواحی شرق شیراز گفت: در کنار توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی پویش‌های نذر خون و نذر رهایی نیز در مقیاس گسترده‌ای با مشارکت خیرین و بسیجیان در حال اجرا است.

وی در پایان با ادای احترام به روح ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدای حرم و هشت سال دفاع مقدس گفت: سردار دل‌ها، شهید سپهبد سلیمانی مصداق آشکار کسی است که دلداده پروردگار متعال بود و خداوند به ایشان مقام و جایگاه و محبوبیت ابدی عطا فرموده است. امروزه شهید سلیمانی به یک چهره جهانی تبدیل شده و برکات وی همچنان در زندگی ما جاری است.

انتهای پیام
captcha