اهدای 16 دستگاه تبلت به دانش‌آموزان کردستانی
کد خبر: 3944646
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳

اهدای 16 دستگاه تبلت به دانش‌آموزان کردستانی

مدیرکل آموزش‌و‌پرورش استان کردستان از خرید 16 دستگاه تبلت و گوشی هوشمند با کمک خیرین برای دانش‌آموزان نیازمند استان کردستان خبر داد و گفت: از این تعداد 10 دستگاه به دانش‌آموزان سنندجی و 6 دستگاه به دانش‌آموزان بیجاری اهدا شد.

رشید قربانی، مدیرکل آموزش‌و‌پرورش استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا بخشی از مردم به شدت دچار مشکلات اقتصادی برای تأمین نیازهای خانواده خود شده‌اند و نمی‌توانند برای تحصیل فرزندان خود امکانات آموزش مجازی فراهم کنند.

وی افزود: در این راستا برای اینکه فرزندان این خانواده‌ها از تحصیل باز نمانند، باید اقدامات خیرخواهانه از سوی خیرین و اقشار مختلف با همدلی و تعاون انجام پذیرد تا با تهیه امکانات لازم برای تحصیل این دانش‌آموزان آن‌ها از ادامه تحصیل مطلوب در استان باز نمانند.

مدیرکل آموزش‌و‌پرورش استان کردستان بیان کرد: در یک اقدام ارزشمند و خداپسندانه و به همت خیرین نیک‌اندیش و پیگیری‌های مستمر، سیف‌الله رضایی عضو شورای شهر سنندج و مدیر دبستان فتح ناحیه یک سنندج شش دستگاه تبلت به ارزش 180 میلیون ریال و چهار دستگاه تلفن هوشمند به ارزش 240 میلیون ریال برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار مدارس ناحیه یک سنندج تهیه شده و در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

وی اعلام کرد: این اقدام خیرخواهانه در راستای پوشش مناسب آموزش مجازی دانش‌آموزان و پیشگیری از عقب‌افتادگی تحصیلی آنان صورت گرفته است.

قربانی یادآور شد: در اجرای طرح «پویش مهربانی» و به همت خیرین مدرسه‌ساز بیجار، تعداد 6 دستگاه تبلت به ارزش 120 میلیون ریال خریداری و در اختیار دانش‌آموزان نیازمند جهت بهره‌مندی از آموزش‌های مجازی قرار گرفت.

انتهای پیام
captcha