بصیرت سدی در برابر فتنه‌های دشمنان اسلام است
کد خبر: 3943908
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳

بصیرت سدی در برابر فتنه‌های دشمنان اسلام است

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، گفت: بصیرت و تبعیت مردم از ولایت، سدی در برابر فتنه‌های دشمنان اسلام است.

بصیرت زمینه تبعیت مردم از ولایت استنادر سقاء، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، با اشاره به فرا رسیدن ۹ دی‎ماه دهه بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت، گفت: بصیرت و تبعیت مردم از ولایت، سدی در برابر فتنه‌های دشمنان اسلام است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: شور حسینی ۹ دی‌ماه بسیاری از معادله‌ها و نیرنگ‌های دشمنان اسلام و انقلاب را رسوا کرد و مردم در مقابله توطئه چینی دشمنان صف آرایی کردند.

وی افزود: صف‌آرایی در مقابل فتنه‌های ۹ دی زمینه‌ای شد تا دشمنان در بسیاری از نقشه‌های شیطانی که تهیه کرده بودند تجدید نظر کنند و شکست در برابر ملت ایران را بپذیرند.

سقاء خاطر نشان کرد: ملت ایران در ۹ دی ماه هم صدا شدند تا نشان دهند که هیچ‌کس نمی‌تواند در برابر اراده آهنین مسلمانان ایستادگی کند و این حماسه زمینه تجدید میثاق امت با ولایت را فراهم کرده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل اظهار کرد: ویژه برنامه‌های متعددی به مناسبت روز بصیرت، توسط اعضای کانون‎های مساجد در فضای مجازی به نمایش گذاشته می‌شود و تلاش خواهیم کرد ابعاد مختلف مسئله ۹ دی در بین نسل جوان تبیین شود.

وی تاکید کرد: در جامعه امروزی و شرایط کنونی دشمنی‌های مضاعف استکبار جهانی تنها راه مقابله و سد کردن فتنه‌ها، شناخت، بصیرت و تبعیت از ولایت است تا منافقان و دشمنان این مرز و بوم و دین نتوانند رخنه‌ای داشته و به آرزوی خام خود برسند.

سقاء افزود: به دلیل شیوع بیماری کرونا همه برنامه اجرایی روز بصیرت در سال‌جاری به صورت مجازی خواهد بود.

انتهای پیام
captcha