ترویج سبک زندگی سالم رسالت مهم صدا‌وسیماست
کد خبر: 3943115
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
در مراسم تجلیل از عوامل صداوسیمای کردستان مطرح شد؛

ترویج سبک زندگی سالم رسالت مهم صدا‌وسیماست

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: امید آفرینی، بیان دغدغه‌های مردم، ترویج سبک زندگی سالم، معنویت و جامع‌نگری مذهبی و قومیتی از رسالت‌های مهم صدا‌و‌سیما است.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان در مراسم تجلیل از تهیه‌کنندگان، مستندسازان و مجریان مرکز کردستان که سوم دی‌ماه در تالار وحدت شبکه استانی برگزار شد، از صدا‌و‌سیما به عنوان رسانه پیام‌رسان نام برد و اظهار کرد: امیدآفرینی، بیان دغدغه‌های مردم، ترویج سبک زندگی سالم، معنویت و جامع نگری مذهبی و قومیتی از رسالت‌های مهم صدا و سیما است که باید در جامعه کنونی ترویج شود.

وی با اشاره به اینکه امید نقطه اساسی جامعه امروز ماست، بیان کرد: در جامعه ما بیشتر از آنکه ناامیدی وجود داشته باشد احساس ناامیدی وجود دارد چراکه مشکلات اقتصادی و گرانی‌ها مردم را اذیت می‌کند لذا وظیفه مسئولان است که گلایه‌ها را حل‌وفصل کنند و در این میان صداوسیما با بیان دغدغه‌ها و مشکلات مردم می‌‍تواند کمک حال جامعه باشد.

جعفر عبدالملکی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان هم در این مراسم با اشاره به اینکه، این رسانه فراگیر، برای تحقق منویات مقام معظم رهبری، پیگیری مطالبات مردم، توسعه استان کردستان و تقریب مذاهب از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند، اظهار کرد: صداوسیما همواره از رهنمودها و حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان استقبال کرده است و این راهنمایی‌هاست که خط سیر ما را مشخص می‌کند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های جامع محتوایی و نظارت بر روند تولید و پخش برنامه‌های صداوسیما در شش ماهه اول امسال اشاره و اظهار کرد: صدا‌و‌سیمای مرکز کردستان از لحاظ شاخص میزان مخاطب، رضایتمندی و نفوذ بین مخاطبان جایگاه فاخری در استان و کشور دارد و هم از لحاظ کمی و کیفی پیشرفت چشمگیری داشته است.

عبدالملکی با بیان اینکه رسانه‌های رسمی به ویژه صدا‌و‌سیما باید در جهت منظومه فرهنگی حرکت کنند، عنوان کرد: تحقق چهار محور، دین، امید، اخلاق و آگاهی‌بخشی به جامعه از اهداف مهم ما در ساخت برنامه‌های مختلف صدا و سیما است.

یادآور می‌شود؛ در پایان این مراسم از تهیه‌کنندگان، مستندسازان و مجریان مرکز کردستان که در شش‌ماه‌ اول سال رتبه‌های برتر کشور را کسب کرده‌ بودند، با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تقدیر شد و نماینده ولی فقیه در استان کردستان از بخش‌های مختلف صدا و سیما بازدید کرد.

انتهای پیام
captcha