پویش نذر دانایی مرودشت در مسیر خرید گوشی هوشمند
کد خبر: 3941028
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸

پویش نذر دانایی مرودشت در مسیر خرید گوشی هوشمند

در جلسه شورای آموزش و پرورش مرودشت، بر لزوم اختصاص پویش نذر دانایی جهت خرید گوشی هوشمندی برای دانش‌آموزان نیازمند این شهرستان تأكید شد.

به گزارش ایكنا از فارس، مرتضی چراغی، مدیر آموزش و پرورش مرودشت امروز، 24 آذرماه در نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با اشاره به مشکلات و آسیب‌های آموزش مجازی گفت: طبق مصوبه هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش کارگروه ساماندهی آموزش در فضای مجازی برای کاهش آسیب‌های این نوع آموزش تشکیل شد و پس از بحث و تبادل نظر راهکارهایی ارائه شد که در صورت تصویب در جلسه فوق‌العاده امروز به مدارس شهرستان ابلاغ خواهیم کرد.

وی به‌همت والای نیكوكاران مرودشت در كمك به نیازمندان افزود: در این ایام تعداد کثیری از والدین در خصوص نداشتن گوشی هوشمند به اداره مراجعه کردند و در حد امکان مساعدت لازم را انجام دادیم اما هنوز دانش‌آموزان زیادی هستند که متأسفانه به دلیل نداشتن گوشی هوشمند از آموزش فاصله گرفته‌اند لذا در این خصوص تقاضا می‌شود اعضای  شورای آموزش و پرورش پویش نذر دانایی خرید گوشی هوشمند را به تصویب رسانند تا با برنامه‌های منسجم و کمک گرفتن از مردم نیکوسرشت و همیشه در صحنه شهرستان،  قدمی خیر در این راه برداریم.

رهام پیكری، فرماندار ویژه شهرستان مرودشت نیز در این نشست گفت: راهکارهایی که توسط کارگروه ساماندهی آموزش در فضای مجازی ارائه شده است باید با برنامه عملیاتی جامع و انعطاف خاص به مدارس ابلاغ شود تا آسیب‌ها این نوع آموزش را کاهش دهد و مراقب باشیم تا برنامه‌ها به رقابت بین دانش‌آموزان در سطح استان و کشور آسیب نرساند.

وی ادامه داد: باید خودمان را با آموزش در فضای مجازی وفق دهیم چرا که شرایط یکسان نیست و ممکن هست هر لحظه مجدداً وضعیت شهرستان قرمز شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان مرودشت با استقبال از پویش نذر دانایی خرید گوشی هوشمند گفت: برنامه منسجمی برای این کار لازم است و کارگروه خاصی تشکیل شود تا به بهترین شکل این طرح اجرا شود.

انتهای پیام
captcha