درمانگاه شهدای مدافع حرم در بجنورد افتتاح می‌شود
کد خبر: 3940812
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳

درمانگاه شهدای مدافع حرم در بجنورد افتتاح می‌شود

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی، به مناسبت روز پرستار از افتتاح درمانگاه شهدای مدافع حرم در شهرک گلستان شهر بجنورد خبر داد.

افتتاح درمانگاه شهدای مدافع حرم در بجنورد به مناسبت روز پرستارمحمد روحانی، فرمانده تیپ مردم پایه سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی با اشاره به ولادت حضرت زینب(س)، اظهار کرد: درمانگاه شهدای مدافع حرم به همت و تلاش‌های شبانه روزی این تیپ مردم پایه سپاه جوادالائمه(ع) در شهرک گلستان شهر بجنورد افتتاح می‌شود. این درمانگاه در راستای رفع نیاز مردم منطقه شهرک گلستان بجنورد به خدمات درمانی، عمومی و تخصصی راه‌اندازی خواهد شد.

روحانی با اشاره به اینکه این درمانگاه در محل خیابان مهر، شهرک گلستان، روز یکشنبه 30 آذر همزمان با ولادت حضرت زینب(س) افتتاح می‌شود، اظهار کرد: در شهرک گلستان بجنورد تنها یک خانه سلامت وجود دارد و با توجه به جمعیت بسیار این منطقه، خدمات خانه سلامت پاسخگو نبوده و برای همین درمانگاه شهدای مدافع حرم در شهرک گلستان افتتاح خواهد شد.

روحانی با بیان اینکه این درمانگاه به صورت دائمی به ارائه خدمات خواهد پرداخت، گفت: این درمانگاه دارای کلینیک تخصصی پزشک اطفال، داخلی، زنان و زایمان، اورژانس، تزریقات و پانسمان، نوار قلب، کلینیک دندانپزشکی، کلینیک پزشکان عمومی، مشاوره‌های روانشناسی و خانواده، مشاوره تغدیه و دیگر خدمات درمانی است.

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی، افزود: سپاه با تمام توان در راستای کمک به مردم تلاش خواهد کرد و همیشه یار و یاور ملت ایران و همه آزادی خواهان جهان خواهد بود.

انتهای پیام
captcha