اهدای 22 هزار ماسك به دانش‌آموزان نیازمند فارس
کد خبر: 3940632
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵

اهدای 22 هزار ماسك به دانش‌آموزان نیازمند فارس

رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش فارس از اهدای 22 هزار و یک‌صد عدد ماسک به دانش‌آموزان محروم در ادارات آموزش و پرورش استان به‌همت خیرین خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، سعید خادمی، رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش فارس امروز، 22 آذرماه با بیان اینکه همکاری و همیاری مردم زمینه‌ساز کاهش شیوع کرونا است، گفت: در این زمینه نیازمند همکاری تمامی افراد جامعه هستیم و باید همه دست به دست هم دهیم تا شاهد کاهش شیوع کرونا باشیم.

وی افزود: با توجه به فرامین مقام معظم رهبری که فرموده‌اند آمران سلامت به میدان بروند، خیران در اقدامی تحسین برانگیز به این فرمان لبیک گفتند و تعداد 22 هزار و یک‌صد عدد ماسک برای دانش‌آموزان محروم تحویل اداره فرهنگی و هنری اردوها و فضا‌های پرورشی دادند.

خادمی، قطع زنجیرۀ کرونا را در گرو استمرار حمایت‌های خیرین دانست و گفت: کاهش شیوع کرونا با همکاری و همیاری همه مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی محقق می‌شود و استفاده از ماسک یکی از بهترین راه‌ها در کنار رعایت فاصله اجتماعی و رعایت بهداشت فردی برای مبتلا نشدن به کروناست.

وی در پایان با تأکید بر لزوم همراهی خیران با آموزش و پرورش برای کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا در بین دانش‌آموزان گفت: آموزش و پرورش همواره قدردان نگاه پرمهر خیرین به این حوزه است.

انتهای پیام
captcha