کسب رتبه‌های برتر نمایندگان کرمانشاه در مسابقات کشوری قرآن
کد خبر: 3940616
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳

کسب رتبه‌های برتر نمایندگان کرمانشاه در مسابقات کشوری قرآن

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه گفت: با برگزاری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم نمایندگان استان کرمانشاه توانستند رتبه‌های برتر این مسایقات را کسب کنند.

حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: با برگزاری چهل و سومین دوره مسابقات کشوری قرآن نمایندگان کرمانشاه توانستند رتبه‌های برتر این مسابقات را کسب کنند.

وی به کسب سه رتبه نخست کشوری توسط نمایندگان استان اشاره کرد و افزود: ثمین کرم، سمیرا جمشید‌پور و طاهره ایرانی بانوانی هستند که در این دوره مسابقات موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

حجت‌الاسلام صالحی با اشاره به اینکه در این دوره مسابقات ۱۲ متسابق کرمانشاهی در بخش بانوان و آقایان به مسابقات کشوری راه یافتند، تصریح کرد: نمایندگان استان کرمانشاه در رشته قرائت تحقیق، تفسیر عمومی قرآن کریم و دعاخوانی به ترتیب رتبه‌های اول، پنجم و چهارم مسابقات را به خود اختصاص دادند.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه در پایان با اشاره به شیوه برگزاری مسابقات امسال، گفت: امسال با توجه به ویروس کرونا در مراکز استان‌های کشور مسابقات به شیوه ویدئوکنفرانس و ضبط صدا در سیمای استان برگزار شد و این مسابقات در بخش آقایان از شبکه سراسری قرآن داوری و پخش شد.

انتهای پیام
captcha