مشارکت موسسه قرآنی بنت‌الهدی عنبران در طرح پایش سلامت
کد خبر: 3940057
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳

مشارکت موسسه قرآنی بنت‌الهدی عنبران در طرح پایش سلامت

رئیس اتحادیه موسسات و مراکز قرآنی استان اردبیل، گفت: موسسه قرآنی بنت‌الهدی منطقه ویژه عنبران در اجرای طرح پایش و نظارت شهید حاج قاسم سلیمانی مشارکت کرده و میزان سلامت ۲۱۴ خانوار روستایی این منطقه را غربالگری کرد.

مشارکت موسسه قرآنی بنت‌الهدی عنبران در طرح پایش سلامتبه گزارش ایکنا از اردبیل، نهضت حورزاده، رئیس اتحادیه موسسات و مراکز قرآنی استان اردبیل، ۱۹ آذرماه گفت: موسسات قرآنی علاوه بر فعالیت‌های آموزشی، در حوزه فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی، با ادارات و نهاد‌های و نیز تشکل‌های مردمی همکاری و تعامل دارند.

وی به اجرای طرح پایش سلامت شهید سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: غربالگری، ارتباط تلفنی، راهنمایی نصب اپلیکیشن، برنامه‌های محله محور با هدف مدیریت و کنترل اپیدمی از طریق مشارکت مردمی و قطع زنجیره کرونا ویروس، کاهش بستری، کاهش مرگ و میر در سطح شهرستان و منطقه از اهداف اصلی طرح شهید قاسم سلیمانی است.

رئیس اتحادیه موسسات و مراکز قرآنی استان اردبیل خاطر نشان کرد: موسسه بنت الهدی عنبران نمین با همکاری اعضای جوان و داوطلب خانه هلال و حوزه مقاومت بسیج و مرکز جامع سلامت شهری این منطقه، در طرح پایش و نظارت شهید حاج قاسم سلیمانی تعداد ۲۱۴ خانوار را مورد ارزشیابی قرار داده و در اختیار مرکز بهداشت استان قرار دادند.

حورزاده افزود: عملیات فرهنگی اجتماعی سردار شهید سلیمانی در قالب غربالگری سلامت مردمی براساس توانمندی و ظرفیت‌های مردمی طراحی شده و همه مردم فعال در عرصه فرهنگ و اجتماعی می‌توانند در اجرای این طرح، یاریگر مسئولین نظام سلامت بوده و با همکاری در قطع زنجیره انتشار ویروس کرونا، باری از دوش مدافعان سلامت بردارند.

انتهای پیام
captcha