اهدای 2 دستگاه تبلت به دانش‌آموزان مدرسه قرآنی «طه»
کد خبر: 3940034
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
در ملایر؛

اهدای 2 دستگاه تبلت به دانش‌آموزان مدرسه قرآنی «طه»

مدیر اداره آموزش‌ و پرورش شهرستان ملایر از اهدای دو دستگاه تبلت به ارزش 70 میلیون ریال به همت خیرین و همکاران فرهنگی آموزشگاه قرآنی طه به دانش‌آموزان کم برخوردار این مدرسه خبر داد.

اهدای 2 دستگاه تبلت به دانش‌آموزان مدرسه قرآنی «طه» در ملایرمحمدرضا بشری، مدیر آموزش‌ و پرورش ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: تهیه و اهدای تبلت به دانش‌آموزان از طرف همکاران و خیرین شهرستان همدلی و مهربانی را به تصویر کشیده و گامی بزرگ در مسیر مساوات در عدالت آموزشی است.

وی ضمن خرسندی از اتصال صددرصدی دانش‌آموزان مدرسه قرآنی طه به شبکه شاد، نسبت به دسترسی تمامی دانش‌آموزان به ملزومات درسی ابراز امیدواری و از زحمات خیرین و همکاران فرهنگی در این زمینه تقدیر و تشکر کرد.

مدیر آموزش‌ و پرورش ملایر با بیان اینکه طی یک ماه گذشته 19 تبلت به دانش‌آموزان نیازمند ملایری اهدا شده است، گفت: در این زمینه در راستای پویش کمک‌های مؤمنانه و به همت جمعی از خیرین 13 عدد تبلت به ارزش 300 میلیون ریال به دانش‌آموزان بی‌بضاعت آموزشگاه نمونه سیفیه شهرستان اهدا شد.

وی افزود: همچنین به همت جمعی از خیرین تعداد شش گوشی هوشمند به ارزش 160 میلیون ریال نیز در دو هفته گذشته به دانش‌آموزان نیازمند آموزشگاه پسرانه متوسطه دوره اول مدرسه نبوت اهدا شد.

بشری ضمن تقدیر از خیرین تصریح کرد: در حال حاضر تعداد زیادی از دانش‌آموزان نیازمند گوشی هوشمند و یا تبلت هستند و این پویش در همه اقشار جامعه در حال انجام است تا هیچ دانش‌آموزی از تحصیل باز نماند.

انتهای پیام
captcha