سردار استوار به همرزمان شهیدش پیوست
کد خبر: 3939340
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶

سردار استوار به همرزمان شهیدش پیوست

سردار عبدالرسول استوار محمودآبادی، از همرزمان سپهبد شهید سلیمانی و شهید همدانی بامداد امروز، ۱۶ آذر به همرزمان شهیدش پیوست.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار عبدالرسول استوار محمودآبادی، یكی از سرداران جبهه مقاومت كه سال‌ها همرزم سرداران شهیدی چون سلیمانی و همدانی بود، طی ماههای اخیر در حین خدمت در جبهه مقاومت به بیماری كرونا مبتلا و به مدت 2 ماه در بیمارستان بستری شد و سرانجام بامداد امروز، 16 آذر به همرزمان شهیدش پیوست.

سردار محمودآبادی متولد شهرستان كوار بود و در شیراز بزرگ شد و در محضر اساتیدی چون شهید آیت‌الله دستغیب تلمذ كرد؛ به همین دلیل فعالیت‌های بسیار خوبی پیش از پیروزی انقلاب در كنار این شهید بزرگوار داشت و با آغاز جنگ تحمیلی نیز به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل پیوست.

وی در طول دوران دفاع مقدس دارای سمت‌هایی نظیر فرمانده گردان، مسئول اطلاعات و عملیات لشکر، فرمانده تیپ مستقل در لشكر 19 فجر و تیپ مستقل 35 امام حسن(ع) بود و بعد از پایان جنگ نیز در جبهه‌های دیگر مشغول به خدمت شد و در این زمان‌ نیز در پست‌هایی نظیر فرماندهی دانشکده علوم و فنون، مسئول آموزش و اطلاعات نیروی زمینی سپاه، تأسیس نیروی ویژه صابرین سپاه، فرمانده قرارگاه مدینه منوره در جنوب کشور، فرماندهی قرارگاه حمزه سیدالشهدا و در شمال‌غرب کشور، مسئول مدارس سپاه و پیاده‌سازی الگوی طرح تحول و سند چشم‌انداز نظام آموزشی مدارس كشور خدمت كرد.

سردار استوار به همرزمان شهیدش پیوست

با تحركات تكفیری‌ها و تروریست‌های داعش، سردار استوار به جبهه مقاومت پیوست و در كنار سرداران شهید قاسم سلیمانی و حسین همدانی حماسه‌های بسیاری آفرید و در نهایت در آخرین مأموریت خود در كشور عراق به كرونا مبتلا شد.

يادآور می‌شود، زمان برگزاری مراسم تشييع سردار استوار متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha