شهادت؛ معامله با خداوند / برای امنیت مردم تا پای جان می‌ایستیم
کد خبر: 3938322
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱

شهادت؛ معامله با خداوند / برای امنیت مردم تا پای جان می‌ایستیم

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه شهادت معامله با خداوند بزرگ است، افزود: برای حفظ آرامش و امنیت مردم تا پای جان می‌ایستیم و افتخار می‌کنیم که لباس مقدس نیروی انتظامی را پوشیده و دستورات خداوند را در جامعه اجرا می‌کنیم.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس، امروز، 10 آذرماه در مراسم تشییع شهیدان والامقام «بهرام مکرمی» و «پوریا قاسمی» در شیراز، ضمن نثار درود به ارواح پاک شهدای گرانقدر اسلام و انقلاب، شهدای جنگ تحمیلی، شهدای مدافع حرم و به‌ویژه شهدای نیروی انتظامی، گفت: شهادت هدیه زیبای خداوند و پاداش کسانی است که کارهایشان رنگ خدایی دارد.

وی ضمن تبریک و تسلیت شهادت این دو مأمور نیروی انتظامی به خانواده آنان و کارکنان انتظامی، ادامه داد: این دو شهید والامقام طی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر ایجاد اختلاف خانوادگی و برای حفظ امنیت و سلامت پدر و مادر متهم به مأموریت اعزام می‌شوند که در این مسیر به فیض عظیم شهادت نائل می‌گردند. با این وجود مأموران نیروی انتظامی متهم را که قصد فرار داشته است، مجروح و وی را جهت ادامه درمان به مراکز درمانی انتقال می‌دهند.  

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه شهادت معامله با خداوند بزرگ است، گفت: برای حفظ آرامش و امنیت مردم تا پای جان می‌ایستیم و افتخار می‌کنیم که لباس مقدس نیروی انتظامی را پوشیده و دستورات خداوند را در جامعه اجرا می‌کنیم.

حبیبی تأکید کرد: ولی‌فقیه و فرمانده معظم کل قوا به ما مأموریت داده است تا آرامش و امنیت را برای مردم به ارمغان آوریم و در این مسیر همه توان خود را به کار خواهیم بست. نیروی انتظامی برای کسب رضای خداوند متعال و همچنین آرامش و آسایش مردم مأموریت‌های خود را انجام می‌دهد و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.     

انتهای پیام
captcha