ایثار مدافعان سلامت برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد بود
کد خبر: 3938122
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱

ایثار مدافعان سلامت برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد بود

فرمانده سپاه فراشبند ضمن قدردانی از تلاش‌های مدافعان سلامت در شرایط شیوع كرونا گفت: این دوران سخت تمام می‌شود، اما نام مدافعان سلامت و ایثار و از خود گذشتگی آن‌ها برای همیشه در تاریخ کشور نوشته خواهد شد.

به گزارش ایكنا از فارس، محمد پورمنتصری، فرمانده سپاه ناحیه فراشبند امروز، 9 آذرماه در دیدار با جمعی از مدافعان سلامت و رئیس شبكه بهداشت و درمان این شهرستان با بیان اینکه کارکنان حوزه سلامت در عرصه دفاع و پاسداری از جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس، حضوری ماندگار و موثر داشته‌اند، گفت: امروز نیز کادر درمان در جبهه سلامت و در خط مقدم مقابله با کرونا نقش‌آفرینی می‌کند.

وی افزود: این دوران سخت تمام می‌شود، اما نام مدافعان سلامت و ایثار و از خود گذشتگی آن‌ها برای همیشه در تاریخ کشور نوشته خواهد شد و اجر و پاداش الهی را برای آن‌ها به دنبال دارد.

پورمنتصری با اعلام آمادگی همه جانبه بسیج برای مقابله با بیماری کووید۱۹ و خدمت‌رسانی به مردم، از خدمات ارزنده بسیج جامعه پزشکی در مناطق محروم و همچنین مدافعان سلامت در مواجهه و مبارزه با ویروس کرونا تقدیر کرد.

فرمانده سپاه ناحیه فراشبند همچنین از اجرای طرح همیار سلامت با نام شهید سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» از سوی بسیج خبر داد و هدف از اجرای این طرح را کاهش بیماری با کمترین هزینه و بیشترین اثربخشی و در نهایت مبارزه با همه‌گیری کرونا و ریشه‌کنی آن برشمرد.

وی با اعلام آمادگی برای افزایش همکاری با مجموعه سلامت در راستای تأمین سلامت مردم شهرستان افزود: سپاه فجر با تمام توانمندی برای ارائه خدمت به مردم و اجرای محدودیت‌ها در راستای سیاست‌گذاری و تدابیر انجام شده با مسئولیت و فرماندهی دانشگاه علوم پزشکی شیراز آماده است.

حسن كرمی، رئیس شبکه بهداشت و درمان فراشبند نیز با بیان اینکه تا امروز توانسته‌ایم در لباس مدافعان سلامت، نقش کوچکی در این بحران ایفا ایفا کنیم، اضافه کرد: این دیدار در این شرایط بحرانی، باعث تقویت روحیه جهادی و انقلابی و ایجاد انگیزه بین کادر درمان می‌شود و خستگی را از تن آن‌ها خارج می‌کند.

 

انتهای پیام
captcha