پیشتازی فارس در طرح شهید «قاسم سلیمانی»
کد خبر: 3938013
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹

پیشتازی فارس در طرح شهید «قاسم سلیمانی»

معاون عملیات سپاه فجر فارس با اشاره به اجرای طرح «شهید قاسم سلیمانی» همزمان با سراسر كشور در این استان از پیشتازی فارس در اجرای این طرح خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، نشست هماهنگی اجرای طرح شهید حاج «قاسم سلیمانی» با حضور نمایندگان سپاه فجر استان فارس، نمایندگان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و نمایندگان بسیج جامعه پزشکی استان امروز، 9 آذرماه در شیراز برگزار شد.

در این نشست محمدرضا رجبی، معاون عملیات سپاه فجر استان فارس به بیان اقدامات گسترده سپاه فجر استان از ابتدای بحران کرونا تا کنون پرداخت.

وی از پیشتازی استان فارس در اجرای طرح شهید سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» در کشور خبر داد و حوزه مراقبتی این طرح ملی را تنها بخش نیازمند بررسی بیشتر دانست.

رجبی ابراز امیدواری کرد تا با برگزاری نشست‌های هماهنگی مداوم، اندک موانع پیش‌رو در کمترین زمان مرتفع و بخش‌های باقیمانده طرح نیز، به‌زودی اجرایی شود.

به گفته وی در روز یازدهم آذر، وبینار گزارش اجرای طرح در شهرستان‌های استان با حضور سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر استان فارس و تمامی فرماندهان سپاه در استان برگزار می‌شود.

فرخ بهارلویی، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس نیز در این نشست، ضمن تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و سپاه فجر استان، وحدت رویه بین دانشگاه و سپاه فجر را نقطه قوت استان برشمرد و پیشتازی مجموعه دانشگاه در کنترل همه‌گیری کرونا را ناشی از همین وحدت رویه و استفاده مشترک و هدفمند امکانات برشمرد.

عبدالحسین فرح‌بخش، به عنوان نماینده معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشكی شیراز نیز دیگر عضو این نشست بود که با تقدیر از همکاری‌های بی‌شائبه سپاه فجر استان در کنترل همه‌گیری کرونا، نامگذاری گام چهارم به نام شهید سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» را نقطه عطف این طرح برشمرد و تعلق این طرح به این شهید بزرگوار را منجر به فوران توان در تمامی نیروهای درگیر دانست و اولویت اجرای طرح را خانوارهای دارای بیمار مبتلا اعلام کرد.

یادآور می‌شود، طرح شهید حاج «قاسم سلیمانی» با راهبرد مدیریت و کنترل اپیدمی کووید – ۱۹ به شیوه محله و خانوار محور و مبتنی بر برنامه «هر خانه یک پایگاه سلامت»، با هدف مدیریت و کنترل این اپیدمی از راه مشارکت مردمی و هماهنگی بین بخشی و بهره‌گیری از کمک نیروهای بسیج و داوطلب مردمی به اجرا در می‌آید.

انتهای پیام
captcha