امهال ۶ ماهه حق بیمه سهم کارفرمایی کسب و کار‌های حوزه گردشگری در فارس
کد خبر: 3937852
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰

امهال ۶ ماهه حق بیمه سهم کارفرمایی کسب و کار‌های حوزه گردشگری در فارس

مدیرکل تأمین اجتماعی فارس اعلام كرد:‌ با توجه به شرایط موجود، به کارفرمایان کسب و کارهای حوزه گردشگری برای پرداخت حق بیمه سهم کارفرمایی مهلت داده می‌شود.

امهال ۶ ماهه حق بیمه سهم کارفرمایی کسب و کار‌های حوزه گردشگری در فارسبه گزارش ایكنا از فارس، ابراهیم كشاورز، مدیركل تأمین اجتماعی فارس امروز، 8 آذرماه در جمع خبرنگاران از امهال شش ماهه حق بیمه سهم كارفرمایی كسب و كارهای حوزه گردشگری در این استان خبر داد و گفت: تمام کارگاه‌هایی که فعالیت آن‌ها منطبق با جدول فعالیت‌های اقتصادی حوزه گردشگری است، می‌توانند از تسهیلات پیش‌بینی شده طرح امهال بیست درصد حق بیمه سهم کارفرمایی بهره‌مند شوند.

وی افزود: در این طرح کارفرمایان کارگاه‌های مذکور باید با ارسال ماهانه لیست کارکنان شاغل در کارگاه نسبت به پرداخت ۳ درصد بیمه بیکاری و هفت درصد سهم بیمه‌شدگان خود اقدام کنند و حداکثر تا پایان اردیبهشت‌ماه سال 1400 نسبت به تعیین تکلیف حق‌بیمه معوق شده سهم کارفرمایی دوره مهر ماه لغایت اسفند ماه سال 99  اقدام کنند.

كشاورز ادامه داد: بعد از تعیین تکلیف حق بیمه معوق، کارفرمایان می‌توانند با پرداخت یک‌جای آن در اردیبهشت‌ماه سال 1400 و یا پرداخت آن حداکثر در 6 قسط نسبت به تسویه بدهی خود اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha