آغاز به كار مركز تشخیص و درمان سرپایی كرونا در صدرا
کد خبر: 3936516
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳

آغاز به كار مركز تشخیص و درمان سرپایی كرونا در صدرا

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از آغاز به کار مرکز صدرا شماره یک (حافظ) به چرخه ارائه خدمات پیش بیمارستانی کووید 19 خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، عبدالرسول همتی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز امروز، اول آذرماه در جمع خبرناگران از آغاز به کار مرکز صدرا شماره یک (حافظ) به چرخه ارائه خدمات پیش بیمارستانی کووید – ۱۹ خبر داد و گفت: هدف از افزایش مراکز منتخب درمان سرپایی کرونا در راستای توسعه خدمات پیش بیمارستانی و کاهش بار مراجعات به مراکز درمانی است.

وی افزود: مردم شهر صدرا می‌توانند برای دریافت خدمات مربوط به بیماری کووید۱۹، به مرکز منتخب تشخیص و درمان سرپایی کووید۱۹ واقع در بلوار حافظ، جنب داروخانه دکتر احمدزاده مراجعه کنند.

همتی بیان كرد: این مرکز تمام ایام هفته به جز روزهای تعطیل از ساعت ۸ تا ۱۴ آماده ارائه خدمات تشخیصی پیش بیمارستانی كووید19 به مراجعین است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشكی شیراز تأکید کرد: تنها راه برون‌رفت از بحران کروناویروس و قطع زنجیره انتقال این بیماری خطرناک، شست‌وشوی مداوم و اصولی دست‌ها، استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی در روابط اجتماعی و پرهیز از ترددهای غیرضرور است.

انتهای پیام
captcha