بزرگترین كمك به دیگران در شرایط كنونی رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی است
کد خبر: 3936174
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷

بزرگترین كمك به دیگران در شرایط كنونی رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی است

استاندار فارس با اشاره به اعمال محدودیت‌های جدید كرونایی گفت: بزرگ‌ترین کمک به یکدیگر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی است و اگر تعاملات اجتماعی کاهش یابد موجب خواهد شد جامعه به سمت سلامتی حرکت می‌کند.

به گزارش ایكنا از فارس، عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس امروز، 29 آبان‌ماه در همایش «مهرورزی» این استان بیان کرد: در راستای حمایت از سلامت جامعه و کاهش همه‌گیری کرونا محدودیت‌های جدید اعمال خواهد شد تا سلامت جامعه تضمین شود.

وی افزود:‌ بزرگ‌ترین کمک به یکدیگر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی است و اگر تعاملات اجتماعی کاهش یابد موجب خواهد شد جامعه به سمت سلامتی حرکت می‌کند.

رحیمی اظهار کرد: محدودیت‌های اخیر برای مردم سختی‌هایی به همراه خواهد داشت اما در راستای حمایت از سلامتی جامعه باید این محدودیت‌ها در جامعه نیز ایجاد شود تا علاوه بر افراد جامعه کمک ویژه‌ای نیز به کادر درمان شود.

استاندار فارس همچنین گفت: همراهی و همدلی که در میان ارکان مدیریت استانی در کنار فعالیت‌های خیرین بود موجب شده تا حمایت خوبی از نیازمندان استان فارس ایجاد شود.

وی بیان كرد: کمک به اشتغال و ایجاد سر پناه برای نیازمندان استان فارس منجر به کاهش بیکاری در این قشر شده و این افراد توانسته‌اند در کشور منشأ اثر باشند.

رحیمی ادامه داد: مردم همواره در جامعه توانستند منشأ ثمرات ویژه‌ای شوند و می‌توان از این ظرفیت در راستای برطرف شدن مشکلات موجود در جامعه بهره‌برداری کرد.

به اعتقاد استاندار فارس مردم همواره حامیان خوبی برای دفاع از کیان کشور بوده اند و توانسته اند در مواقع حساس به کمک دولت و نظام بیایند.

انتهای پیام
captcha