اجرای طرح «شهید سلیمانی» در مناطق کم‌برخوردار البرز
کد خبر: 3935777
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵

اجرای طرح «شهید سلیمانی» در مناطق کم‌برخوردار البرز

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز از آغاز اجرای طرح «شهید سلیمانی» از امروز، 27 آبان‌ماه در مناطق کم‌برخوردار استان خبر داد.

اجرای طرح «شهید سلیمانی» در مناطق کم‌برخوردار البرز

محمد فتحی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی همزمان با سراسر کشور در استان، گفت: با اجرای این طرح اقدامات گسترده‌ای در مسیر آموزش همگانی مردم برای پیشگیری از ابتلا به کرونا به‌ویژه در مناطق کم‌برخوردار انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه مراقبت، نظارت و حمایت سه موضوع اصلی این طرح است که باید از تمامی امکانات موجود برای اجرای مطلوب آن در مسیر قطع زنجیره کرونا در استان بهره بگیریم، افزود: بیماریابی سریع با انجام تست‌های بیشتر و نظارت بیشتر بر اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی و قرنطینه‌ کردن افراد بیمار و مشکوک از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز با تأکید بر اینکه در اجرای این طرح تمام سازمان‌هایی که در تعامل بیشتر با مردم هستند همکاری مؤثرتری با دانشگاه علوم پزشکی داشته باشند، گفت: این طرح از امروز، ۲۷ آبان‌ماه به‌صورت جهادی در محلات حاشیه‌نشین و کم‌برخوردار اجرا می‌شود.

این مسئول بیان کرد: شناسایی افرادی که با بیماران مبتلا به کرونا در تماس هستند و کمک به بیماران و افراد بی‌بضاعت که در قرنطینه هستند از مواردی است که در طرح محله‌محور انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha